نوآورانه‌ترین کیبوردها/عکس

اگر یکی از طرفداران پروپا قرص بازی‌های ویدئویی و کامپیوتری هستید و به این بازی‌ها علاقه زیادی دارید، احتمالا به طور جدی به انتخاب و خرید لوازم و گجت‌های مخصوص بازی‌های ویدئویی هم علاقه دارید. در این میان کیبوردها اهمیت زیادی در بازی‌های ویدئویی دارند و به این دلیل هم هست که گیمرهای حرفه‌ای معمولا به دنبال نمونه‌های کاربردی و مناسبی از آنها هستند. با این اوصاف است که به‌تازگی 10 کیبورد نوآورانه بازار جهانی معرفی شده‌اند که آنها را در اینجا می‌بینید:

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از دنیای‌اقتصاد اگر یکی از طرفداران پروپا قرص بازی‌های ویدئویی و کامپیوتری هستید و به این بازی‌ها علاقه زیادی دارید، احتمالا به طور جدی به انتخاب و خرید لوازم و گجت‌های مخصوص بازی‌های ویدئویی هم علاقه دارید. در این میان کیبوردها اهمیت زیادی در بازی‌های ویدئویی دارند و به این دلیل هم هست که گیمرهای حرفه‌ای معمولا به دنبال نمونه‌های کاربردی و مناسبی از آنها هستند. با این اوصاف است که به‌تازگی 10 کیبورد نوآورانه بازار جهانی معرفی شده‌اند که آنها را در اینجا می‌بینید:
10- مدل G19s از Logitech: اگر به‌دنبال کیبوردی هستید که حتی در وسط یک بازی هیجان‌انگیز و شلوغ هم بتواند اطلاعات بازی را در اختیارتان قرار بدهد، شاید این کیبورد انتخاب مناسبی باشد. این محصول که شرکت سوئیسی Logitech آن را طراحی و تولید کرد، مجهز به صفحه نمایش LCD رنگی است که قابلیت نمایش اطلاعات مهمی مانند وضعیت بازی، ویدئو پلی بک و اطلاعات سیستم را دارد، بدون آنکه در روند بازی اختلالی ایجاد شود. همچنین درجه روشنایی کلیدهای این کیبورد را می‌توان در سه حالت مختلف تنظیم کرده و برای هر کدام رنگ دلخواه را از بین سه رنگ آبی، سبز و بنفش انتخاب کرد، البته اگر هیچ‌کدام از این رنگ‌ها را دوست ندارید می‌توانید از میان طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها، گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. به این ترتیب حتی در تاریکی هم مشکلی برای یافتن کلید موردنظر خودتان روی این کیبورد نخواهید داشت. این کیبورد دارای 36 کلید کاربردی منحصر به فرد است که می‌توان آنها را برای بازی‌های مختلف تنظیم کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

45  ⁄  5  =