نامجو مطلق: شفاف شدن قراردادها با فوتبال حرفه‌ای مغایرت دارد

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: شفاف سازی قراردادها جزو عناصر فوتبال حرفه‌ای است و تیم‌ها باید از این قانون تبعیت کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مجید نامجو مطلق در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: اگر قانونی تیم‌ها را ملزم به شفاف سازی می‌کند همه باید از آن تبعیت کنند و اگر قراردادها مشخص باشد اشکالی ندارد.
وی تصریح کرد: باشگاه‌ها باید به فراموز مسائل مالی قرارداد بازیکنان را ببندند و با باشگاه دیگر رقابت نکنند و شفاف نشدن قراردادها با فوتبال حرفه‌ای مغایرت دارد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان همچنین گفت: بعضی از تیم‌ها با بازیکنان و مربیان قراردادهای گزافی می‌بندند ولی در موقع پرداخت نمی‌توانند تعهدات مالی را برآورده کرده و بدهکاری به بار می‌آورند.

وی در مورد نقل و انتقال تیم استقلال اظهار کرد: این تیم در جذب بازیکن خوب عمل کرده و شرایط تیمی طوری است که بازیکن جوان انتخاب کرده البته در مورد کیفیت بازی‌ها باید تا شروع بازی‌ها منتظر باشیم.

نامجومطلق در مورد وضعیت تیم پرسپولیس گفت: انتخاب جایگزین مناسب که کمبود چند بازیکن خوب پرسپولیس را برطرف کند کار خیلی مشکلی است و شرایط تیم باید طوری باشد که انتخاب مناسبی جایگزین ستاره‌های خود به کار گیرد.

وی همچنین  تصریح کرد: در فصل نقل وانتقالات اگر تیم‌ها بازیکن خوب جذب کنند و تیم کامل بسته شود باعث کیفیت فوتبال می‌شود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد جوانگرایی تیم‌ها خاطرنشان کرد: به جوانگرایی صرف اعتقاد ندارم در فوتبال کیفیت به همه چیز برتری دارد و کیفیت فوتبال ربطی به جوان بودن بازیکن ندارد مثلا فرهاد مجیدی و علی کریمی با وجود سن بالا بسیار تاثیرگذار بودند و ممکن است بازیکن 40ساله کیفیت بازی بالایی داشته باشد و به لیگ کمک کند.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  2