این چشم‌ها یک دنیا حرف دارند … +عکس

گروهی اینترنتی در میان عکس های تاریخی جست‌وجو و مجموعه کامل و جالبی از چشم هایی که هر کدام حرفی برای گفتن دارند را گردآوری کنند. در این مجموعه می توانید صلح، جنگ، ترس، نگرانی، خشم، تردید، لذت، شجاعت و … را به خوبی ببینید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از برترین ها صحبت از زندگی چشمان است. چشم هایی که دریچه قلب انسان ها هستند. چشم هایی که هیچ چیز را نمی توانند در خود مخفی کنند و واقعیت محض هستند. چشم و نگاه در بیشتر اشعار و داستان ها نقش اول دارند زیرا به واسطه تیر نگاه است که دل از عاشق ربوده و در دام عشق گرفتار می شود.

وقتی چشم ها همه چیز را بیان می کنند، به واژه و کلام نیاز نیست. این معجزه‌ی نگاه باعث شده است گروهی اینترنتی در میان عکس های تاریخی جست‌وجو و مجموعه کامل و جالبی از چشم هایی که هر کدام حرفی برای گفتن دارند را گردآوری کنند. در این مجموعه می توانید صلح، جنگ، ترس، نگرانی، خشم، تردید، لذت، شجاعت و … را به خوبی ببینید.

1.    جنون

سربازی که دچار ضربه روحی شده در سنگر در طول جنگ Courcelette در اواسط سپتامبر سال 1916 میلادی.

در طول جنگ جهانی اول، سربازان در اثر فشارهای روحی ناشی از جنگ دچار ضربه های روحی می شدند و حالتی از جنون به آنها دست می داد. بمباران، کشتار، توجیه ناپذیر بودن این همه کشتار، بی خوابی و … همه باعث این جنون بودند.
 

این

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

50  ⁄  25  =