نه سواد نوشتن یک میلیارد را داریم و نه خودکارمان می‌تواند آن را بنویسد!

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان به منتشر شدن فهرست قراردادهای بازیکنان این تیم واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،حسین ابن‌قاسم در گفت‌وگو با  تسنیم، در مورد انتشار لیست قراردادهای بازیکنان فولاد خوزستان گفت: ما طبق مقرارت فهرست قرارداد بازیکنان را منتشر کردیم و هیچ مشکلی هم بابت این موضوع نداشته و نداریم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا رقم منتشر شده در این فهرست همان رقم واقعی است، اظهار داشت: چرا واقعی نباشد؟ باید بگویم آن زمانی که سقف قرارداد وجود داشت و حالا که سقف قرارداد وجود ندارد هیچ وقت از این سقف عبور نکردیم. ما نه سواد نوشتین یک میلیارد را داریم و نه خودکارمان می‌تواند بنویسد یک میلیارد!

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره اینکه چرا رقم قرارداد بختیار رحمانی اعلام نشده و به همین دلیل شایعه میلیاردی بودن رقم قرارداد این بازیکن مطرح شده است، گفت: منتشر نشدن رقم قرارداد رحمانی به خاطر ایرادی بوده که در سایت‌مان وجود داشت و این موضوع به باشگاه باز نمی‌گردد. ما رقم قرارداد تمام بازیکنان را در اختیار مدیر سایت قرار داده‌ایم و مدیر سایت به جای رقم قرارداد بختیار نقطه چین گذاشته است.

ابن‌قاسم  تأکید کرد: علاوه بر اعلام نشدن رقم قرارداد بختیار چند ایراد دیگر هم در لیست‌مان وجود دارد که باید اصلاح شود. چند باری با مدیر سایت‌مان تماس گرفته‌ام تا اشکالات را برطرف کند اما موفق نشدم با او صحبت کنم. همانطور که گفتم سواد میلیاردی نداریم و تمام بازیکنان‌مان در یک سطح خاص هستند. بختیار هم قرارداد میلیاردی ندارد.

وی در خصوص اینکه آیا از فعالیت تیم فولاد در فصل نقل‌وانتقالات رضایت دارد، عنوان کرد: انشاءالله که راضی هستیم، فولاد به بازیکنان دیگر تیم‌ها محتاج نیست و بیشتر به آکادمی خودمان متکی هستیم. عادت کرده‌ایم دست روی زانوی خودمان بگذاریم و بلند شویم.

ابن‌قاسم در مورد جذب بازیکنان خارجی توسط فولاد خاطرنشان کرد: حتماً این بازیکنان می‌توانند به فولاد کمک کنند. ما دو بازیکن خوب خارجی جذب کردیم. شما نمی‌دانید پاس‌های چاگو انگار با خط کش به بازیکنان می‌رسد! واقعاً بازیکنان خارجی حرفه‌ای و با کیفیتی داریم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

56  ⁄  14  =