افزایش سهم بازار تعداد پایانه های فروشگاهی و تراکنش در دستور کار آپ

اولین گردهمایی نمایندگان شرکت آسان پرداخت در سال 93 برگزار شد

مدیرعامل شرکت آسان پرداخت در اولین گردهمایی نمایندگان شرکت آسان پرداخت در سال 93 برگزار شد گفت: انتظار ما از نمایندگی های شرکت ایجاد تغییر جدی در عملکرد خود بوده تا بتوانیم خدماتی درحد و شأن شرکت و بهتر از گذشته به مشتریان ارائه نمائیم .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،روابط عمومی شرکت آسان پرداخت گردهمایی نمایندگان استانی شرکت آسان پرداخت، روز شنبه 93/04/21 با حضور مدیرعامل و قائم مقام مدیرعامل و 40 تن از نمایندگان استانی شرکت برگزار و نامه های شرکت در سال 93 تشریح گردید.

حامد منصوری مدیرعامل شرکت آسان پرداخت با قدردانی از نمایندگان که به عنوان سفیران آسان پرداخت در شهرهای دیگر حضور دارند گفت : با توجه به حمایت های هیئت مدیره و انجام سرمایه گذاری شرکت در بخش فنی در صدد هستیم تا مشکلات فنی را به حداقل ممکن برسانیم و از طرف دیگر توقع ما نیز از نمایندگی های شرکت ایجاد تغییر جدی در عملکرد خود بوده تا بتوانیم خدماتی درحد و شأن شرکت و بهتر از گذشته به مشتریان ارائه نمائیم .

مهدی شهیدی قائم مقام مدیر عامل آسان پرداخت نیز در این جلسه با ارائه راهکارهای فنی و راهنمایی نمایندگان جهت ارتقاء سیستم های مانیتورینگ و ارتباطی به نمایندگان جهت حل مشکلات راهنمایی های لازم را ارائه داد.

بنابراین گزارش حسینعلی خسروی معاون بازاریابی و امور مشتریان شرکت نیز برنامه ها و چشم انداز این شرکت در سال 93 را تشریح نمود .

 خسروی با ارائه راهکارهایی برای بازاریابی نوین در خصوص وضعیت جاری شرکت اظهار داشت: امسال با برنامه ریزی های انجام شده به چشم انداز پایان سال 93 که افزایش سهم بازار از نظر تعداد پایانه های فروشگاهی و تعداد تراکنش خواهیم رسید و این امر با همدلی تمامی مدیران و کارکنان و نمایندگان محقق خواهد شد.

بعد از آن نمایندگان آسان پرداخت به طرح دیدگاهها و پیشنهادات خود پرداخته و طرح های نوین بازاریابی و ارائه خدمات در مناطق تحت پوشش خود را ارائه دادند.
در پایان مراسم نیز طرح های نمایندگان به آنان ارائه شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

71  −  64  =