تشدید حملات انتقام جویانه فلسطینیان

یک فلسطینی در شهر قدس اشغالی با خودروی خود سه شهرک نشین صهیونیست را زیر گرفت، که یکی از آنها در جا کشته شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از تسنیم: منابع آگاه در قدس اشغالی اعلام کردند: یک فلسطینی در منطقه وادی الجوز در قدس اشغالی که سوار خودروی خود بود، به سمت سه شهرک نشین صهیونیست با سرعت به حرکت در آمد و هر سه را زیر گرفت.

منابع بیمارستانی در قدس اشغالی از کشته شدن یکی از این شهرک نشینان و زخمی شدن دو تن دیگر خبر دادند و گفته می شود حال یکی از زخمی‌ها وخیم است.

لحظاتی قبل منابع آگاه فلسطینی در قدس اشغالی اعلام کردند: یک شهرک نشین صهیونیست در قدس اشغالی به ضرب چاقو توسط افراد ناشناسی به شدت زخمی شده است.

از سوی دیگر ساعتی قبل هم دو صهیونیست براثر اصابت گلوله دو فرد سوار بر موتورسیکلت در قدس زخمی شدند که یکی از این دو صهیونیست نظامی اسرائیلی بود و گفته می شود جراحات وی بسیار خطرناک است و نیروهای امنیتی اسرائیلی هم اکنون خیابانی که این حادثه در آن روی داد را مسدود کرده اند.

در حدود 2 ساعت قبل نیز یک فلسطینی در عملیاتی شهادت طلبانه با استفاده از یک دستگاه بلدوزر به اتوبوس حامل صهیونیست ها حمله کرد و دو تن را به هلاکت رساند و 6 نفر دیگر را زخمی کرد که گفته می شود حالی یکی از مجروح ها وخیم است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

80  ⁄  20  =