افزایش ۶۵ درصدی تراکنش‌های موبایلی در سال ۲۰۱۴

تحقیقات انجام شده توسط موسسه پژوهشی«­eMarketer­» نشان می­دهد، تمایل پذیرندگان به استفاده از گزینه‌های پرداخت موبایلی و فناوری موبایل پوز و افزایش استفاده مردم از تبلت، عامل افزایش 65 درصدی تراکنش‌های موبایلی در سال 2014 بوده ­است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،تبلت­ ها به عامه­ پسند ‌شدن خرید آنلاین کمک می­ کنند چرا که به خاطر برخورداری از نمایشگرهای بزرگ و طراحی خاصی که حمل و نقل آن‌ها را آسان می­ کند، کاربر از کار با آن‌ها لذت می­ برد و سایت­های تجارت الکترونیک نیز به شکل بهینه­ تری نمایش داده می ­شود.

«eMarketer» پیش‌بینی می­ کند که انجام خرید­های خرد از طریق تبلت تا سال 2018 به 30 میلیارد دلار افزایش خواهد یافت.این پژوهش همچنین حاکی از افزایش اعتماد مصرف­ کنندگان به پلتفورم موبایل است که می­ توان آن را نیروی محرکه افزایش این آمار و ارقام دانست.

در­حالی ­که در گذشته، نگرانی­ های امنیتی موجب شده بود بسیاری از مصرف­ کنندگان از پرداخت­ های موبایلی اجتناب ورزند، بهبود ویژگی‌های امنیتی به کاهش این ترس و نگرانی‌ها کمک می­ کند و پذیرندگان نیز در حال بررسی راه­ حل­های بهتر برای محافظت در برابر کلاهبرداری و دزدی اطلاعات هستند.

پرداخت­ های موبایلی نه‌تنها به‌شدت مقبول افتاده ­اند بلکه اگر همین روند ادامه یابد می­ توانند به سرعت به یک هنجار در تجارت الکترونیک تبدیل شوند.

منبع:تارنمای ایران کیش

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

48  ⁄    =  16