دختر «حسین پناهی» از پدرش می گوید/عکس

آنا می داند من خبرنگار نیستم وفقط آمده ام او را ببینم ، امده ام دور از هیاهو ها ، درد و دل کنیم و دنبال حسین پناهی واقعی در سطرهای خاطرات بگردیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،ازموسیقی ما:

سلام … خدا حافظ …
 
چیز تازه اگر یافتید بر این دو اضافه کنید ،تا بل باز شود این در گمشده بر دیوار…

کی هستی تو؟! تو را چگونه پیدا کنم ؟! از کدام شعر؟! از کدام فیلم نامه از کدام ؟!از کدام نقاشی؟! از کدام نیمه شب ؟! از کدام سکوت ؟!کدام صدا؟!کدام …؟! آیا صدای مرا می شنوی؟!مگر می شود با یک " سلام خداحافظ " کوچ تو را باور کرد؟! آری راست می گویند، دروغ است رفتنت .تو بیشتر از همیشه هستی ، فقط از جلوی چشمانمان به قلبمان کوچ کردی .اصلا خودت بگو ،گل بی منت باران یا اصلا خود  باران، پناه باران ،آتش و یخ …خلوص متضاد، مگر می شود تو رادوست نداشت؟!

آنا می داند من خبرنگار نیستم وفقط آمده ام او را ببینم ، امده ام دور از هیاهو ها ، درد و دل کنیم و دنبال حسین پناهی واقعی  در سطرهای خاطرات بگردیم.

آنا از دور می آید با کتابهایی  در دستش ، بعد از احوالپرسی آنها را به من می دهد ومی گوید با آنها شروع کنیم.
 
آنا: اینها مجموع مصاحبه های حسین پناهی است که من از اول راهنمایی تا  حالا  تا آنجا که برایم امکان داشته جمع آوری کرده ام ، چون فکر می کردم بعد ها به شناخت بیشتر او کمک کند و برای خودم هم جالب هستند.

در این دو مجموعه زوایای دیگری از زندگی نامه و شخصیت حسین پناهی شناخته می شود.و پاسخی است بر بعضی از  سوالاتی که مخاطبانش داشته اند.اینکه چرا در بیشتر فیلم ها نقش کودکان و یا دیوانگان را بازی می کرده و یا اینکه چرا ما حسین پناهی را بیشتر یک بازیگر می شناسیم در صورتی که بیشتر شاعر بوده تا یک بازیگر…!

یکی از چیزهایی که باعث می شد او را  در تئاتر و فیلم ها به عنوان  یک شخصیت عجیب و گنگ بشناسیم همین پشتوانه شاعری بوده و همین باعث می شد بازی او با دیگران فرق کند.
 

گفت

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  6  =  30