نظری: برخلاف گفته‌های بهترین زمین چمن لیگ برتر را دادیم

مدیر عامل باشگاه نفت سلیمان گفت: بر خلاف آنچه که در برنامه 90 نشان داده شد یکی از بهترین چمن‌های لیگ برتر را داریم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ورزشگاه شهید بهنام محمدی طبق برنامه‌ریزی و زمابندی که ما انجام دادیم و کار شبانه ‌روزی که کارگران زحمتکش خوزستانی انجام دادند و با نظارت خود فدراسیون مواردی که گفته شده بود از قبیل رختکن وی آی پی جایگاه تماشاگران و جایگاه خبرنگاران صد در صد آماده است.
 
مدیر عامل باشگاه نفت مسجد سلیمان تاکید کرد: ما آماده میزبانی از تمام تیمهای لیگ برتری هستیم مردم شهر آماده میزبانی برای اولین بازی در مسجد سلیمان هستند.

وی ادامه داد: در آخرین بازی لیگ یک پدیده مشهد با تیم ما در این ورزشگاه بازی کرد و تیم ما را در مسجد سلیمان بود مردم مسجد سلیمان تمام بازیکنان و کادر فنی تیم پدیده را تشویق کردند.

نظری افزود:‌استقبال خوبی آن زمان از تیم پدیده انجام دادیم بازیکنانی و مربیانی که هنوز در این تیم هستند یادشان هست که مردم مسجد سلیمان اکبر میثاقیان و بازیکنان را چگونه تشویق کردند.

مدیر عامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در مورد چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی بیان کرد: یکی از بهترین چمن‌های لیگ برتر را داریم برخلاف آنچه در برنامه نود نشان داده شد چمن بسیار عالی این ورزشگاه دارد یکی از موارد توجه سازمان لیگ قرار گرفت همین چمن ورزشگاه بود.

نظری در پایان خاطر نشان کرد: طبیعتا تابستان هوا در خوزستان بسیار گرم است اما از ساعت 7 بعد از ظهر به بعد هوا خوب می‌شود تا الان از طرف سازمان لیگ نامه‌ای برای ما نزدن که بازیکنان در دقیقه 30 و 75  استراحت کنند اما اگر به ما ابلاغ شود هیچ مشکلی از  این بابت هم نداریم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  7