حذف برخی پست‌ها از قبیل صندوق‌داران بانکی کلید خورد

در یکی از معتبرترین و مهمترین بانک‌های انگلیس

یکی از معتبرترین و مهمترین بانک‌های انگلیس ضمن حذف برخی پست‌ها از قبیل صندوق‌دار، کارمندان خود را برای همگامی با این تحول شتابزده آموزش می‌دهد.این طرح قرار است به طور آزمایشی در 30 شعبه بانک بارکلیز اجرا شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از آنجا که امروزه بخش قابل توجهی از مشتری‌ها به استفاده از بانکداری همراه و آنلاین روی آورده‌اند، بانک بارکلیز (Barclays) – یکی از معتبرترین و مهمترین بانک‌های انگلیس – ضمن حذف برخی پست‌ها از قبیل صندوق‌دار، کارمندان خود را برای همگامی با این تحول شتابزده آموزش می‌دهد.این طرح قرار است به طور آزمایشی در 30 شعبه بانک بارکلیز اجرا شود.

به گزارش شرکت ملی انفورماتیک به نقل از پایگاه خبری فاین‌اکسترا، بر این اساس امسال بارکلیز 1700 پست درون شعبه‌ها را حذف کرده است.

این در حالی است که اوایل سال جاری بارکلیز از تصمیم خود مبنی بر بستن 400 سایت و جایگزین نمودن آنها با شعبات مجازی فروشگاه‌های زنجیره‌ای Asda خبر داده بود.

این بانک معتبر بریتانیایی همچنین قصد دارد مشتریان را ترغیب کند که برای انجام تراکنش‌های اولیه (از قبیل پرداخت)، از ماشین‌های خودکار داخل شعبه‌ها استفاده کنند.

کارکنان بانک نیز با آی‌پد، در خصوص مسائل پیچیده‌تری همچون وام مسکن، به مشتریان مشاوره می‌دهند.

بر اساس این گزارش، بارکلیز همچنین برنامه‌ای به نام Digital Eagles را در شبکه خودپردازهای خود فعال کرده است.

این برنامه در واقع تیمی با 7000 پرسنل است که برای ارائه کمک به کاربران در اینترنت تخصص یافته است.

استیون کوپر (Steven Cooper) یکی از مدیران بارکلیز گفت ما می‌دانیم کمک‌رسانی واقعی به مشتری‌ها، به مهارت‌های ارزشمند فردی بسیاری نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد تغییرات انجام شده، بر پایه استفاده از (توانایی‌های) همکاران‌مان و شناسایی استعدادهای آنها صورت گرفته است.

بد نیست بدانید بارکلیز اولین موسسه مالی در جهان است که برای نخستین بار از دستگاه‌های خودپرداز استفاده کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  2