عاصم: عجیب نیست اگر جام جهانی را از دست بدهم

: ستاره تیم حریف ایران در در جام جهانی بسکتبال گفت: در شرایط فعلی عجیب نیست اگر جام جهانی را از دست بدهم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تسنیم، با نزدیک شدن شروع جام جهانی بسکتبال 2014 در اسپانیا، عاصم ماری، ستاره تیم ملی بسکتبال مصر با زمان می‌جنگد تا دوران بازیابی زانوی جراحی شده‌اش، کوتاه‌تر شود.

این بازیکن 22 ساله کمک زیادی کرد تا تیم ملی مصر در مسابقات قهرمانی آفریقا در سال 2013 به عنوان نایب قهرمانی برسد و پس از 20 سال جواز حضور در جام جهانی را به دست آورد. سنتر 202 سانتی‌متری مصر در این مسابقات به طور متوسط در هر بازی 14/6 امتیاز و 11/6 ریباند کسب کرد. بازی تاثیرگذار عاصم برای تیم دانشگاه ایالتی مینه‌سوتا نیز ادامه داشت و توانست در فصل گذشته 53 دفاع و 10 دابل- دابل برای تیم این دانشگاه انجام دهد.

رویای او رویارویی با قهرمان دوران کودکیش، پائو گسول، ستاره تیم ملی اسپانیاست و به همین خاطر در تلاش است تا دوران مصدومیت را با سرعت پشت سر بگذارد.

بازیکن حریف ایران در جام جهانی بسکتبال می‌گوید: روند درمان و بهبودی من خوب است ولی هنوز به زانویم اعتماد کامل را ندارم. با این شرایط عجیب نیست اگر جام جهانی را از دست بدهم.

تیم ملی مصر، پیش از نخستین بازی خود در جام جهانی بسکتبال مقابل صربستان (شنبه 8 شهریور) در جام ویلیام جونز (چین تایپه) شرکت کرده است و تاکنون با 4 پیروزی و 2 شکست در جایگاه دوم جدول رده‌بندی بعد از تیم اول چین تایپه قرار دارد.

مصری‌ها در جام جهانی با ایران، صربستان، برزیل، اسپانیا و فرانسه هم گروه است. ایران و مصر از ساعت 18 روز چهارشنبه 12 شهریور در گرانادا به مصاف هم می‌روند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  15