افراط ستاره ها در جراحی زیبایی +عکس

رواج انواع جراحی‌های زیبایی در سال‌های اخیر آنقدر شدت یافته که حالا دیگر به صورت مسئله‌ای عادی با آن برخورد می‌شود. با این حال گاهی تعدد این جراحی‌ها می‌تواند اوضاع را برای بعضی افراد مثل بازیگران و چهره های معروف نگران کننده و بحرانی کند.

مجله سیب سبز: رواج انواع جراحی‌های زیبایی در سال‌های اخیر آنقدر شدت یافته که حالا دیگر به صورت مسئله‌ای عادی با آن برخورد می‌شود. با این حال گاهی تعدد این جراحی‌ها می‌تواند اوضاع را برای بعضی افراد مثل بازیگران و چهره های معروف نگران کننده و بحرانی کند .افراط در جراحی‌های زیبایی به‌خصوص در مواقعی که شاید اصلا لزومی به استفاده از این روش نباشد، می‌تواند مترادف با پایان زندگی حرفه‌ای بعضی از این افراد باشد. اگرچه آنها برای حفظ زیبایی و نشاط سراغ این جراحی‌ها می‌روند اما نتیجه درنهایت چیز دیگری از آب در می‌آید.

مصداق این ادعا افرادی هستند که به‌دلیل زیاده روی در جراحی زیبایی شغل‌شان را تقریبا از دست داده‌ا‌ند. هواداران این هنرمندان آنها را با چهره‌های جدیدشان نپذیرفتند و این موضوع معنایی جز پایان کار آنها نداشت. آنها بعد از این جراحی‌ها مقابل آیینه ایستادند و کسی را دیدند که هیچ نشانی از خودشان نداشت!

بروس جانر

قهرمان المپیک، دارنده مدال طلای این مسابقات در رشته دوومیدانی، یک حرفه‌ای تمام‌عیار و یک ستاره ورزشی سرشناس. مدال طلایی که به واسطه قابلیت‌هایش در المپیک تابستانی مونترال در سال 1976 برگردنش آویخته شد هنوز از خاطر هوادارانش پاک نشده است. بعد از آن بود که با کریس جانر ازدواج کرد و البته مصمم شد تا شهرتش را با ادامه فعالیت‌هایش در زمینه‌های دیگر بیشتر کند. او وارد عرصه هنر شد. در فیلمی که شکست بزرگی خورد بازی کرد و در بعضی دیگر از برنامه‌های ویدئویی خانگی حضور پیدا کرد. از این زمان به بعد او نه‌تنها به عنوان یک ورزشکار قهرمان بلکه به‌عنوان کسی که در فعالیت‌های هنری هم دستی بر آتش داشت شناخته می‌شد.

ستاره‌هایی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  19  =  21