مسئولان المپیک نانجینگ به ما خیانت کردند

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان گفت: مسئولان برگزارکننده المپیک نوجوانان در نانجینگ به ما خیانت کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در خصوص نتایج تیم ایران در مسابقات کشتی فرنگی المپیک نوجوانان نانجینگ اظهار داشت: مسابقات خوبی بود و در نهایت توانستیم به 2 مدال برنز دست پیدا کنیم.

وی افزود: مسئولان برگزار کننده این مسابقات با تغییر دادن قرعه‌ها به نوعی خیانت کردند و ما از این موضوع دلخوریم. نوجوانان فرنگی‌کار از این موضوع بسیار ناراحت هستند و شاید اگر چنین اتفاقی رخ نمی‌داد ما به 2 مدال طلا دست پیدا می‌کردیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان خاطرنشان کرد: این تعویض قرعه کشتی‌گیران دست مسئولان فیلا نیز نبود و آنها به شکل دیگری جدول را طراحی کرده بودند اما ما در نهایت قربانی این ناهماهنگی‌ها شدیم.

اشکانی عنوان کرد: من انتظار داشتم یک مدال طلا کسب کنیم اما شرایط به نحوی رقم خورد که صاحب 2 مدال برنز شدیم. خدا را شکر می‌کنم که دست پر به ایران باز می‌گردیم و این نفرات جزو آینده‌سازان کشتی ایران به حساب می‌آیند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تصمیم جدیدی برای آینده دارید و قصد حضور در تیم جوانان را به همراه شاگردان خود ندارید، گفت:من تصمیم‌هایی دارم و اگر موافقت کنند آن را خواهم گفت. قصد دارم پس از بازگشت به ایران این برنامه‌ها را به آقای بابک و مسئولان شورای فنی بدهم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: 14 روز است که دور از خانواده هستیم و 4 روز دیگر نیز باید اینجا بمانیم و تحمل ادامه این شرایط برای من و شاگردانم کمی سخت است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  42