افشاگری جدید در باره میلیاردری که مدرک تحصیلی اش جعلی است!

وی یک کاخ در جماران و یک رستوران و شیرینی پزی در شهرک غرب و زمینی در الهیه و هزار تاکسی و یک هتل در کیش و یک محموله نفت کوره و یک ماشین رویزرویز دارد. من نمی دانم این دارایی ها به چه درد وزارت نفت می خورد!

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،ماجرای فساد، رانت، تخلف اقتصادی گویا قرار نیست، از ادبیات اقتصادی و سیاسی کشور رخت بربندد. هر از چند گاهی اسامی جدیدی با حروف اختصاری در رسانه ها منتشر می شود که مثلاً «ب-ز» چند هزار میلیارد تومان اختلاس کرده است! 

به گزارش «تابناک»؛ بعد از ماجرای معروف «ب-ز» در جلسه استیضاح  شیخ الاسلام وزیر رفاه دولت احمدی نژاد  بر سر بحث ریاست مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی، کم کم نام فردی که زیاد از او اسم برده می شد، فاش شد. پس از این افشا، از بابک زنجانی به عنوان بزرگترین متخلف اقتصادی رونمایی شد.

بابک زنجانی در واکنش به این اتهامات اعلام کرد که یک «بسیجی اقتصادی» است و تخلفی انجام نداده است. اما این پایان ماجرا نبود و پس از کشمکش های فراوان سرانجام بابک زنجانی دستگیر شد. اگر چه تاکنون اطلاعات دقیقی از وضعیت پرونده و روند رسیدگی به پرونده وی وجود ندارد، اما ظاهراً پرونده زنجانی در حال بررسی و رسیدن به نتیجه است.

اخیرا نمایندگان مجلس در کمیسیون برنامه و بودجه در جلسه ای با حضور وزیر نفت و رئیس کل بانک مرکزی روند پی گیری فسادهای اقتصادی را پی گیری کرده اند. در همین زمینه غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت و گو با «تابناک» جزئیاتی از پشت پرده این جلسه و سرنوشت بایک زنجانی را بیان کرده است.
 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  7  =  2