التماس برای داشتن بانک تخصصی توسعه حمل و نقل

مدیر طرح توسعه فرودگاه امام‌خمینی گفت: 30 سال است که در ایران التماس می‌کنیم که بانک تخصصی خدمات زیربنایی ایجاد شود تا بتواند زیرساخت‌های حمل و نقل را توسعه دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از فارس غلامرضا شیرازیان در نشست هم‌اندیشی سیاست‌های حمل و نقل در برنامه ششم اظهار داشت: این ششمین برنامه‌ای است که در تدوین آن افتخار همکاری دارم و باید بگویم همه چیز در همه این شش برنامه تکرار شده است چنان که هم چالش‌ها و هم دردها و هم راه حل‌ها تکراری است.

وی افزود: همه ما درد اصلی را کمبود منابع در حوزه حمل و نقل می‌بینیم و ایرادی هم ندارد چرا که در آمریکا هم به  آن حجم عظیم سرمایه دو یا سه سال است که بانک تخصصی خدمات زیربنایی ایجاد کردند.

وی افزود: ما هم 30 سال است که در ایران التماس می‌کنیم که بانک تخصصی خدمات زیربنایی ایجاد شود تا بتواند زیرساخت‌های حمل و نقل را توسعه دهد.

مجری طرح توسعه فرودگاه امام خمینی با بیان اینکه مدیریت واحد حمل و نقل در کشور وجود ندارد تصریح کرد: نه تنها در کل کشور مدیریت واحد نداریم بلکه حتی در هر یک از زیربخش‌های چهارگانه ریلی، زمینی‌،هوایی و دریایی نیز مدیریت و تصمیم‌گیری واحد نیز وجود ندارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

86  +    =  90