واعظی: در اجرای نسل سوم و چهارم موبایل شتابی نداریم

بنا نیست خدمت جدیدی فراتر از آنچه طی دو سال قبل، مجوز آن صادر شده، انجام شود. به هرحال ما به تمامی ارزش‌های والای نظام پایبند هستیم و متعهد به حفظ ارزش‌های موجود در جامعه نیز هستیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مهر، دکتر محمود واعظی در ابتدای جلسه پیگیری روند اجرایی شبکه ملی اطلاعات گفت: با اینکه حدود 2 سال است که رایتل با مجوز خدمات نسل سوم فعالیت می‌کند اما تاکنون هیچ مشکل خاصی بروز نکرده است.مطمئنا با ارائه خدمات توسط اپراتور اول و دوم هم؛ فرآیند نظارت و کنترل فضای مجازی طبق قوانین و مقرراتی نظیر آنچه در رایتل بوده است؛ اجرا می‌شود.
واعظی افزود: بنا نیست خدمت جدیدی فراتر از آنچه طی دو سال قبل، مجوز آن صادر شده، انجام شود. به هرحال ما به تمامی ارزش‌های والای نظام پایبند هستیم و متعهد به حفظ ارزش‌های موجود در جامعه نیز هستیم.
وزیر ارتباطات اظهار کرد: دولت همواره با آغوش باز از نقد و انتقاد سازنده حمایت کرده و می‌کند و ما نیز در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دغدغه‌های موجود را حس می‌کنیم و به هیچ وجه به دنبال ایجاد جو ناسالم و نامطلوب درجامعه و به ویژه فضای مجازی نیستیم و خود را متعهد به سالم‌سازی این فضا جهت بهره‌گیری بهینه از امکانات آن می‌دانیم.
وی تاکید کرد: امیدواریم به زودی در مراجع ذی ربط مجازی شاهد تصویب پیوست فرهنگی باشیم تا ملت عزیز در ارتباط با استفاده از نسل سوم تلفن همراه دچار مشکل نشوند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +  1  =