قول حامد لک به هواداران در مورد پرسپولیس

حامد لک دروازه بان جوان تراکتورسازی این هفته باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرد،پرسپولیسی که او بارها از علاقه اش به این تیم صحبت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، لک در گفت و گو با خبرنگار سایت فوتبال ایران،ابتدا در خصوص تقابل با پرسپولیس در هفته هفتم می گوید: فکر می کنم هر دو تیم بازی سختی در پیش داشته باشند ولی مطمئن هستم تماشاگران و بیننده های تلویزیون بازی قشنگی را خواهند دید.تقابل این دو تیم همیشه جذاب است و امیدوارم باز هم بازی قشنگی ببینیم.پرسپولیس بعد از برد مقابل صبا وضعیت بهتری پیدا کرده و ما هم در بهترین شرایط ممکن قرار داریم.امیدوارم در نهایت 3 امتیاز این بازی را تراکتور بگیرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا تساوی در تهران هم برای شما راضی کننده است تاکید می کند:ما برای مساوی بازی نمی کنیم.الان موقعیت خوبی داریم و حتی می توانیم در این هفته صدرنشین شویم.این درست که در زمین حریف بازی می کنیم ولی شک نکنید برای گرفتن 3 امتیاز بازی خواهیم کرد.ما به تهران می آییم تا پرسپولیس را ببریم.

لک که باید مقابل تیم مورد علاقه اش قرار بگیرد امیدوار است که دروازه خود را بسته نگه دارد.او در مورد رویارویی با تیم محبوبش می گوید:« الان بازیکن تراکتور هستم و برای موفقیت تیمم از جان مایه می گذارم.حساب این بازی جدا است و مطمئن باشید نهایت تلاشم را می کنم تا پرسپولیس را ببریم و دروازه ام را هم بسته نگه دارم.البته به فکر موفقیت فردی نیستم و مهم این است که تیمم برنده شود.

دروازه بان تراکتور ر پایان در مورد برنامه دوشنبه شب نود که عادل فردوسی پور جوراب های او را سوژه کرده بود می گوید:این جوراب هایی است که باشگاه داده و من هم پوشیدم.من عادت دارم جوراب هایم را تا زانو بالا بکشم و اینکه جوراب ها نازک بود دیگر تقصیر من نیست.یعنی عادل سوژه مهمتر از جوراب من نداشت؟

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  +  1  =