مصائبِ موبایل‌ها با ضررهای میلیون تومانی

شما به عنوان یک خریدار گوشی هوشمند احتمالا نیمی از عمر خود را در خواب به سر می برید و نیمی دیگر را صرف به روز رسانی اپلیکیشن هایتان می کنید؛ دردسرهای یک گوشی هوشمند چند میلیون تومانی بعضی وقت ها غیرقابل تحمل می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روزنامه هفت صبح ناامیدکننده است. همین دیروز برای گوشی جدید حدود یک و نیم میلیون تومان خرج کرده اید و به خودتان حق می دهید که حداقل برای یک مدت طولانی بدون دغدغه برایتان کار کند اما گوشی هوشمند جدیدتان به معنای واقعی کلمه تصمیم گرفته شما را دیوانه کند.

در مرحله اول ممکن است خیال کنید گوشی که شما خریده اید خراب است اما با مراجعه به شرکت گارانتی کننده متوجه می شوید همه چیز سر جای خود قرار دارد و تمام گوشی های هم مدل شما این مشکل را دارند. این مسئله بیشتر برای باتری گوشی ها پیش می آید.

بیشتر مردمی که برای اولین بار یک گوشی هوشمند می خرند در همان روزها و هفته های اول متوجه می شوند باتری گوشی شان زود تمام می شود، حتی خیلی زود و در عرض کمتر از 24 ساعت. تازه پس از هر بار تخلیه باتری، در شارژ مجدد دیر عمل می کند.

دسته دیگری با نصب نرم افزارها مشکل دارند و می گویند گوشی شان اجازه نمی دهد نرم افزارهای جدید را نصب کنند. بعد از مدتی، دردسرهای هنگ کردن رخ می دهد و بیشتر از همه کاربران عجول را ذله می کند.

ایرادات نصب اپلیکیشن روی حافظه های جانبی، پرش آنتن و گیرندگی wifi در مرحله بعدی به سراغ تان می آید و اگر با همه آنها کنار بیایید چیزی در حدود یک سال بعد مدل جدید گوشی تان می آید و محبوب میلیون تومانی تان دیگر ارزش گذشته را ندارد. تازه این به شرطی است که در یک سال گذشته گوشی تان را ندزدیده باشند.

1- نصب نرم افزار

فرقی نمی کند که یک آی فون خریده باشید یا یک گوشی لوکس اندرویدی. برای نصب نرم افزار چاره ای جز استفاده از فروشگاه های نرم افزاری گوگل و اپل ندارید. برای این کار باید یک اسم کاربری بسازید. مراحل ثبت نام در فروشگاه اندروید ساده تر است اما همچنان محتاج داشتن یک نام کاربری جی میل هستید. علاوه بر آن بیشتر کاربران ترجیح می دهند از یک فروشگاه نرم افزاری فارسی مثل بازار هم استفاده کنند.
 

ناامیدی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

36  ⁄  9  =