خداحافظ آقای پرحاشیه …

هفته گذشته خبری منتشر شد در مورد اینکه علیرضا نیکبخت واحدی از میادین فوتبال خداحافظی کرده است و قرار شده همراه با خانواده اش در آنتالیا سکونت کند.

مجله تماشاگر: هفته گذشته خبری منتشر شد در مورد اینکه علیرضا نیکبخت واحدی از میادین فوتبال خداحافظی کرده است و قرار شده همراه با خانواده اش در آنتالیا سکونت کند. اینکه منشأ شایعه کجا بود مشخص نشد اما به نظر می رسد شایعه ساز در مورد زمان خلق این خبر، هوشمندانه عمل کرده و از ناکامی نیکبخت در پیدا کردن تیم برای فصل آینده نهایت استفاده را برده است. به هر حال اما واحدی خیلی زود و با لحنی قوی این خبر را تکذیب کرد و گفت که همچنان قصد دارد به کار حرفه ای اش ادامه بدهد.

هر چند در حال حاضر تنها مقصد باقی مانده برای او مسابقات دسته اول خواهد بود. در شرایطی که بسیار بعید است نیکبخت بیرون از ایران باشگاهی برای ادامه کار پیدا کند، یا باید رنج حضور در لیگ خاموش پایین را انتخاب کند یا ناخواسته تن به تایید خبر شایعه سازان بدهد و از فوتبال کنار برود. هر چه باشد اما، دست کم بازگشت او به استقلال بعد از آن همه وعده و وعید راجع به برگشتن به اوج و حتی تیم ملی، نشان داد پدیده ای به نام نیکبخت برای فوتبال ایران رسما به پایان رسیده است. او حالا در شرایطی ناچار است با گوشه نشینی کنار بیاید که 34 سال دارد؛ در حالی که امثال رضا عنایتی با شناسنامه های بزرگتر از وی همچنان در حال درخشش هستند.
 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×    =  4