برداشت غیر مجاز توسط عامل ثبت نام در نمایندگی خودرو

رئیس پلیس فتا هرمزگان از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به اغفال و سرقت اطلاعات حساب بانکی مشتریان نمایندگی فروش خودرو می نمود، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، رئیس پلیس فتا هرمزگان در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت شکایت از چند نفر از شهروندان مینابی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی آنها موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در پیگیری‌های صورت گرفته و اقدامات پلیسی و فنی انجام شده مشخص گردید عامل ثبت نام در نمایندگی فروش خودرو هنگامی که مشتریان برای ثبت نام، مدارک و اطلاعات بانکی خود را جهت ثبت سامانه ارائه می نمودند، با اغفال و گمراه کردن مشتریان اطلاعات حساب ایشان را به طور غیر محسوس یادداشت و در فرصت مناسب با بهره گیری از قابلیت‌های فضای مجازی نسبت به برداشت مبالغ هنگفتی از حساب شکات و خرید کارت شارژ اعتباری اقدام می‌کرد.

ایشان با بیان اینکه با تلاش مأموران، در یک عملیات غافلگیرانه متهم پرونده‌های برداشت غیر مجاز شناسایی و دستگیر شد، به شهروندان توصیه کرد: هنگام ثبت نام و ارائه اطلاعات به اشخاص پس از انجام اقدامات به جهت وصول اطمینان و عدم سوء استفاده احتمالی از حساب در اولین فرصت نسبت به تغییر رمز دوم اقدام نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

32  ⁄  4  =