فروزانی: برکناری دایی برنامه‌ریزی شده بود

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که کادر فنی پیشین این تیم درصد زیادی از مطالبات خود را بخشیده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از تسنیم: رضا فروزانی پس از جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با اعضای کادر فنی پیشین این تیم درباره نوع برکناری علی دایی گفت: واقعیت این است که نوع برکناری دایی اصلا خوب نبود. همین مسئله باعث شد امروز آقای سیاسی از ما عذرخواهی کند و بگوید که ناهماهنگی صورت گرفته است. شأن علی دایی بالاتر از این حرف‌هاست و این نوع برکناری کار قشنگی نبود. به نظرم التهاب در پرسپولیس ادامه‌دار است هر چند ما دوست داریم تیم نتیجه بگیرد. این نوع قطع همکاری به همه ما برخورد. 

وی ادامه داد: ما با باشگاه قرارداد داشتیم و امکان دارد که باشگاه نخواهد با ما همکاری کند که این اصلا مسئله خاصی نیست ولی نوع گفتن آن خوب نبود. 

مربی پیشین پرسپولیس درباره مسائل مطرح شده در جلسه با رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس سیاسی خاطرنشان کرد: این جلسه بیشتر به خاطر مشخص شدن تکلیف مطالبات ما بود. چون نوع کنار گذاشتن ما اخراج تلقی می‌شود ما توافق کردیم تا پول کمتری از باشگاه بگیریم. به نوعی درصد بالایی از قرارداد خود را بخشیدیم تا قرارداد فسخ شود. در این بین هم بهمن دهقان به عنوان وکیل ما مذاکرات را ادامه می‌دهد. 

فروزانی در واکنش به این مسئله که گفته می‌شود برکناری علی دایی پروژه چند ماهه بوده است  عنوان کرد: من نمی‌توانم زیاد در مسائل کلان این موضوع وارد شوم چون اطلاع دقیقی ندارم اما پیش از آغاز فصل علی دایی بعد از مشاوره با ما فهرستی از بازیکنان مورد نیازش را به باشگاه تحویل داد که در آن نفرات اول، دوم و حتی سوم هر پست اعلام شده بود. معمولا اینطور است که تلاش برای جذب نفرات اول صورت می‌گیرد اما این اتفاق رخ نداد. 

وی ادامه داد: هدف دیگر ما حفظ اسکلت‌بندی فصل گذشته بود اما این اتفاق هم رخ نداد و ماحصل این همه تصمیم‌گیری‌ها این شد که همه دیدند. ما می‌خواستیم استخوان‌بندی تیم را حفظ کنیم و نقاط ضعف‌مان را هم بپوشانیم اما این اتفاق رخ نداد. 

مربی پیشین پرسپولیس عنوا ن کرد: هنگامی که فصل شروع می‌شود طبق عرف موجود مقداری پول به بازیکنان و اعضای کادر فنی از طرف باشگاه پرداخت می‌شود ولی اینطور نشد. حتی پس از گذشت 7 هفته اسپانسر لباس‌های خود را هم تحویل نداد. همه اینها کم‌کاری و کم لطفی تلقی می‌شود و شائبه برنامه‌ریزی شده بودن این مسائل را ایجاد می‌کند.

فروزانی افزود: نکته دیگر این بود که از هفته‌های قبل از درون مجموعه انتقاداتی به کادر فنی و تیم می‌شد که به نظر هماهنگ شده می‌آمد. اگر واقعا استدلال دوستان مسائل فنی بوده که باید می‌دیدند ما چطور فصل گذشته تا پای قهرمانی هم پیش رفتیم. فکر می‌کنم عملکرد فصل پیش جواب خوبی برای مسائل فنی باشد. اگر هم مشکلاتی دیگر وجود داشته من از آن بی‌خبرم. 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×    =  64