«دسترسی بموقع به اطلاعات» درخواست اول مشتریان شرکتی از بانکها

یک نظرسنجی نشان می دهد:

یک نظرسنجی نشان می دهد: دسترسی بموقع به اطلاعات (49٪) ، یکپارچه سازی داده ها ( 41٪ ) و بهبود ردیابی پرداخت پول ( 41٪ ) از مهمترین نیازهای مشتریان بانکداری شرکتی است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در تحقیقی که توسط gtnews و با حمایت مالی موسسه  CGI، انجام شده است ، نشان می دهد که چگونه تحول در زیرساختهای فناوری اطلاعات می تواند به رضایت مشتریان شرکتی کمک کند .  

به طور کلی مشتریان شرکتی بزرگ ،رضایت بالایی از ارائه دهندگان بانکی خود دارند ،  اما هنوز فرصتهای بسیاری برای بهبود روابط مشتریان شرکتی با بانکها بر مبنای خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات وجود دارد . این تحقیق از 263 مشتری انجام شده است نشان می دهد که 70٪ از پاسخ دهندگان از روابط و خدمات ارایه شده توسط بانکهای خود بسیار راضی بوده اند . اما پاسخ دهندگان از خدمات دریافتی رضایت متفاوتی را نشان داده اند ، به عنوان مثال تنها 45 درصد از آنها  از خدمات مربوط به تجارت و امور مالی و خدمات مدیریت نقدینگی رضایت داشتند.

تحقیقات همچنین نشان می دهد رضایت مشتریان در بانکداری شرکتی می تواند از طریق دسترسی مشتریان به اطلاعاتشان افزایش یابد . مشتریان شرکتی خواهان آن هستند که بتوانند از طریق پرتال های خود به اطلاعات بانکی شان دسترسی داشته باشند . دسترسی به اطلاعات به موقع (49٪) ، یکپارچه سازی داده ها ( 41٪ ) و بهبود ردیابی پرداخت پول ( 41٪ ) از مهمترین نیازهای مطرح شده در میان پاسخ دهندگان بود .

اما ارایه اطلاعات مورد نیاز مشتریان برای بانکها می تواند مشکل باشد . زیرساختها و معماری پیچیده فناوری اطلاعات در بانکها  عملا دسترسی به این اطلاعات را مشکل می سازد . لزوم پیروی از قوانین و مقررات با 59 درصد و عدم یکپارچگی سیستمها با 45 درصد بیشتری مانع عنوان شده توسط بانکها برای عدم پاسخ به نیازهای مشتریان شرکتی است .

مشتریان می خواهند به پول نقد ، اطلاعات پرداخت و اطلاعات مربوط به موقعیت مالی و تجارت خود دسترسی داشته باشند . آنها با این اطلاعات می خواهند توانایی پیش بینی در مورد پول نقد مورد نیاز و مطالبات خود را به دست آورند . بنابراین بانکها باید به راه حل هایی فکر کنند که به اشتراک گذاری اطلاعات را بهبود می بخشد .

ترجمه و تلخیص : احسان باقری
منبع : سایت http://www.banktech.com/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

59  −    =  52