خوردنی های زرد رنگ پر خاصیت

زرد رنگی‌ است آرامش‌بخش و شادی‌آفرین. با دیدن این رنگ شما احساس آرامش می‌کنید. اما سؤالی که پیش می‌آید این است که آیا این رنگ آرامش‌بخش در خوراکی‌ها در خواص سلامت آنها هم تاثیرگذار است؟!

مجله زندگی ایده آل: زرد رنگی‌ است آرامش‌بخش و شادی‌آفرین. با دیدن این رنگ شما احساس آرامش می‌کنید. اما سؤالی که پیش می‌آید این است که آیا این رنگ آرامش‌بخش در خوراکی‌ها در خواص سلامت آنها هم تاثیرگذار است؟!

موز؛ ضداضطراب و ضدفشارخون

دفعه بعد که دچار استرس شدید و هوس خوردن یک میوه را کردید یا مثلا به جای بستنی، با موز گرسنگی خود را تسکین دهید. موز علاوه بر رفع گرسنگی، می‌تواند باعث کاهش فشارخون شود. خوردن نصف موز 500 میلی‌گرم پتاسیم به بدن می‌رساند.

انبه و آناناس؛ زوج انرژی‌زا

وقتی کاملا ترمز بریده‌اید، بروید سراغ انبه و آناناس که منبع مناسبی از ویتامین‌های A و C و حاوی کربوهیدرات، پروتئین و چربی هستند. تاثیر این میوه‌ها درمورد افزایش کارایی سیستم ایمنی بدن از دیرباز شناخته شده است و پزشکان توصیه می‌کنند که بیماران پس از عمل‌های جراحی یا دچار شدن به بیماری‌های عفونی از اینها مصرف می‌کنند. خاصیت آناناس و انبه درمورد سرطان سینه، ریه، روده بزرگ و پوست به اثبات رسیده است.
 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×  1  =