طعنه آسیایی هافبک پرسپولیس به استقلالی ها

هافبک دفاعی پرسپولیس گفت: «مثل بعضی تیم‌ها نیستیم که در آسیا نتوانستند از گروه‌شان صعود کنند!»

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،رضا حقیقی معتقد است با بردن راه‌آهن از این پس کار راحتی در ادامه بازی‌ها دارند: «این برد خیلی به ما در ادامه مسابقات کمک می‌کند. فشار روانی زیادی روی تیم قرار دارد و این برد شرایط را برای ما متعادل‌تر کرد. اعتقاد دارم از این به بعد کار راحت‌تری خواهیم داشت و با روحیه و تمرکز بیشتری به مصاف رقبا خواهیم رفت.»

 

وی در این بازی‌ عملکرد بهتری داشت و بازیکن موثرتری برای تیمش بود: «دلایل زیادی داشت که در این بازی راحت‌تر بازی کردم. شاید مهم‌ترین آنها حضور کارلوس کی‌روش در استادیوم بود. آقای درخشان هم در طول هفته خیلی با من صحبت کرد تا این‌طور نسبت به بازی‌های قبلی بهتر عمل کنم. نظرم این است که فوتبال بیش از همه چیز به مسایل روحی و روانی مربوط است و این مسایل باعث افزایش اعتمادبه‌نفسم شد.»

 

او از ماندن کی‌روش حسابی خوشحال است: «این یکی از بهترین تصمیماتی‌ بود که در این مقطع می‌توانستیم بگیریم و از آن واقعا خوشحالم. کی‌روش بهترین انتخاب بود و خوشحالم که 4سال دیگر هم سکان تیم‌ملی به ایشان سپرده شده است. ما الان می‌توانیم چیزی که کاشته‌ایم را برداشت کنیم و نه تنها من بلکه همه بابت این انتخاب خوشحال‌ هستند و امیدوارم در ادامه مسابقات جام ملت‌ها و جام‌جهانی روسیه به همراه ایشان موفق شویم.»

 

حقیقی امیدوار است دیگر دچار بحران نشوند: «در نظر داشته باشید که بدشانسی‌ها و اتفاقات زیادی در این نتایج دخیل بوده است. مصدومیت رضا نوروزی و دغاغله و محرومیت پیام صادقیان خیلی به تیم ضربه زد و بدبیاری‌های دیگر هم دست به دست هم داد تا نتوانیم پرسپولیس واقعی باشیم اما ان‌شاءا… در ادامه بهتر می‌شویم.»

 

وی در پاسخ به این سوال که از تحولات کادر فنی راضی هستی یا خوشحال؟! گفت: «توقع دارید چه پاسخی به شما بدهم؟! به هر حال یک کار حرفه‌ای انجام شده و همانند همه دنیا در کادر فنی تحول رخ داده، اما بازیکن باید حرفه‌ای باشد و بداند که او با باشگاه قرارداد بسته نه با شخص خاصی و حضور یا عدم حضور یک بازیکن نباید به بودن یا نبودن مربی یا مدیر بسته باشد. این اتفاق شاید برای بازیکنان هم رخ بدهد و شاید بازیکنی یک سال در یک تیم باشد و سالی دیگر در لیست مازاد، اما هواداران باید بدانند که پرسپولیس برای آنهاست و متعلق به شخص یا گروه خاصی نیست.»

 

حقیقی درباره شایعه کم کاری برخی از بازیکنان پرسپولیس گفت: «ببینید بحث کم‌کاری را اصلا قبول ندارم، اما می‌بینیم یکسری به امید عالیشاه انگ کم‌کاری می‌زنند که خود او هم صحبت کرد و پاسخ این حرف‌ها را داد. عالیشاه اصلا در این وادی‌ها نیست که بخواهد کم‌کاری کند و این را می‌توانید از ما بازیکنان که در کنار او بازی می‌کنیم بشنوید. حتی خودتان هم می‌بینید که پیش از داربی‌ها می‌گویند برای تساوی در آن بازی صحبت‌هایی می‌شود اما ما که در متن ماجرا هستیم می‌دانیم که همه این حرف‌ها بیهوده و پوچ است، اما متاسفانه در ایران یکسری افراد خیلی راحت به دیگران تهمت می‌زنند و کسی هم نیست که جلوی آنها را بگیرد. حتی درباره خود من هم می‌گفتند که از رفتن علی دایی خوشحال شدم اما حتی اگر یک مربی دو روز برای من زحمت کشیده باشد به او احترام می‌گذارم چه برسد به علی دایی که دو سال با افتخار شاگرد او بودم. من با پرسپولیس قرارداد دارم و حتی اگر فردا نگهبان درفشی‌فر را هم سرمربی تیم بگذارند من باید کارم را بکنم و به من ربطی ندارد که چه کسی سرمربی است، اما به هر حال هر کسی برای خودش اعتقاداتی دارد که آن در دل افراد است و باید بدانید که هیچ چیز مهم‌تر از پرسپولیس نیست و نباید تیم در این شرایط که مسابقات آسیایی را هم در پیش دارد ضربه بخورد، هر چند که باید مطمئن باشید پرسپولیس از اینی که هست بهتر خواهد شد.»

 

هافبک دفاعی پرسپولیس درباره افت بازی اش نسبت به ابتدای حضورش در پرسپولیس هم گفت: «زمانی باید بگویم افت کردم که 10بازی متوالی بد باشم اما اگر یک بازی خوب بازی کنم و دو بازی معمولی باشم اسم آن افت نیست، هر چند که مربیانم از بازی‌ام مقابل راه‌آهن راضی بودند و حتی در تیم هفته هم قرار گرفتم، اما مسایل روحی- روانی در کار من تاثیر گذاشته که مربوط به تیم‌ملی نیست و به پرسپولیس ربط دارد، به هر حال یکسری اتفاقات رخ داد که روی ذهن من تاثیر گذاشت که خودتان مطلع هستید این مسایل روی روحیه من تاثیر بدی داشت و خود من هم قبول دارم که حقیقی گذشته نیستم و حقیقی که باید باشم نبودم، اما خوشبختانه در شرایط جدید بهتر شدم و اعتماد به نفس بیشتری گرفتم که این می‌تواند در ادامه راه به من کمک کند.»

 

برخی از هواداران پرسپولیس و کارشناسان نگران آینده این تیم در لیگ‌قهرمانان آسیا هستند و می‌ترسند نماینده ایران نتواند آبروداری کند: «هواداران مطمئن باشند این‌طور نیست. خودم هم بارها در مواجهه با آنها با این حرف‌ها روبه‌رو شده‌ام. اما مطمئن باشند بهترین نتایج را در بین تیم‌های ایرانی خواهیم گرفت. مگر در این سال‌ها تیم‌هایی که به آسیا رفته‌اند چه گلی به سر فوتبال ایران زده‌اند؟ ما هرچه که باشیم اسم‌ تیم‌مان پرسپولیس است و مثل تیم‌های دیگر آبروریزی نخواهیم کرد. تیم‌هایی که به آسیا رفته‌اند نهایت توانسته‌اند از گروه خود صعود کنند اما شرایط ما بهتر خواهد بود و همان‌طور که گفتم مثل این‌ تیم‌ها آبروریزی نخواهیم کرد.»

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. ناشناس می گوید

    حلا بعد قرنی امثال اجازه دادیم یه سری برین آسیا چرا مغرور می شی پسرم

ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  2