بررسی نحوه همکاری فعالان بخش خصوصی حوزه ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات ایران و آذربایجان

نشست بررسی نحوه همکاری فعالان بخش خصوصی حوزه ارتباطات و فن آوری اطلاعات ایران و جمهوری آذربایجان در باکو برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در این نشست که با حضور معاونین وزرای ارتباطات دو کشور و در محل هتل "پارک این " باکو برگزار شد، راه های گسترش همکارهای میان دو طرف مورد بررسی قرار گرفت.

«مجتبی هاشمی» معاون فن آوری و امور بین الملل وزیر ارتباطات کشورمان در این نشست به ظرفیت ممتاز بخش خصوصی کشورمان در زمینه های it و ict اشاره کرد و گفت : لازم است بخش خصوصی فعال هر دو کشور در این حوزه ارتباطات خوبی را برای همکاری بیشتر و بهتر با هم برقرار کنند.

وی افزود: زمینه های لازم برای تقویت ارتباط بخش خصوصی دو کشور فراهم شده و لازم است فعالان بخش خصوصی دو طرف در تقویت ارتباطات و همکاری های بین دو کشور تلاش کنند.

معاون وزیر ارتباطات و فن آوری های پیشرفته جمهوری آذربایجان نیز در این نشست به دیدار روسای جمهور دو کشور در تهران و داووس و اراده مسئولان هر دو کشور بر گسترش روابط و تقویت مناسبات اشاره کرد و از آمادگی کشورش برای تقویت همکاری های بخش خصوص در حوزه ارتباطات خبر داد.

«التماس ممد اف» دیدار های اخیر وزرای ارتباطات دو کشور و سفر وزیر اقتصاد و صنعت جمهوری آذربایجان و هیئت همراه به تهران را موثر خواند و ابراز امیدواری کرد: روابط دو کشور در عرصه های مختلف خصوصا در حوزه ارتباطات بیشتر از این توسعه یابد. در ادامه روسای شرکت های معتبر دو کشور در امور ارتباطات و فناوری اطلاعات به معرفی ظرفیت های خود برای همکاری با طرف مقابل نمودند

مجتبی هاشمی در آغاز سفر خود با علی عباس اف دیدار و گفتگو کرد و در ادامه سفر سه روزه خود با وزیر اقتصاد و صنعت جمهوری آذربایجان و معاون وی نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد.

هدف از سفر معاون وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات و هیئت همراه به جمهوری آذربایجان گسترش ارتباطات بین فعالان بخش خصوصی دو کشور در زمینه ارتباطات، برنامه ریزی برای تولید محصولات ویژه در این زمینه و حضور مشترک در بازارهای کشورهای ثالث اعلام شده است

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  4