برگزاری مراسم جشن عید غدیر در پست بانک

در آستانه عید بزرگ امامت و ولایت، مراسم باشکوه جشن غدیر بیستم مهرماه با حضور مدیران و کارکنان پست بانک‌ایران در سالن اجتماعات این بانک در تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی پست بانک در این مراسم که با حضور اعضای هیات مدیره، مدیران امور، رؤسای ادارات ستادی و مناطق تهران و همچنین کارکنان برگزار شد مهندس ضیائی مدیرعامل این بانک ضمن تبریک عید غدیرگفت: توفیقات پست بانک ایران در ارائه خدمات بانکی در مناطق روستایی و محروم موجب پیشرفت تولید ملی و اشتغال در این مناطق شده است.
وی افزود: تغییر لازمه حرکت و پویائی در هر سازمانی است و تمامی کارکنان پست بانک ایران نیز باید از فرصت ها و پتانسیل موجود استفاده کرده و موجب ماندگاری خدمات متنوع بانک شوند.
همچنین حجت‌الاسلام کامرانی کارشناس امور مذهبی و دینی ضمن اشاره به واقعه غدیرخم اظهارداشت: پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) هزاران علم را به حضرت علی (ع) فرمودند که یکی از این علوم، علم اعداد است که با آن می توان تمام مجهولات عالم را محاسبه و حل کرد.
وی افزود: از علم اعداد در شناسایی خواص اسماء آدمی و در طب سنتی نیز در شناسایی خواص دارویی گیاهان استفاده می شود.
گفتنی است: اجرای موسیقی سنتی توسط استاد مشکینی و موسیقی پاپ توسط حمید فولادی و محمدرضا منصوری، تقلید صدا توسط سامان گوران و تقدیر از کارکنان سادات به مناسبت این عید خجسته از دیگر برنامه‌های فرهنگی و هنری این مراسم باشکوه بود که با استقبال مدیران و کارکنان این بانک مواجه شد.

شایان ذکر است: به مناسبت این عید سعید، حوزه مقاومت بسیج پست بانک ایران نیز ایستگاه صلوانی با همکاری اداره کل پشتیبانی در مقابل ساختمان آموزش برپا نمود و از هموطنان پذیرائی به عمل آورد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  2