نزول آمریکایی‌ها در رتبه‌بندی «اینتربرند»

شرکت مشاوره مدیریت اینتربرند Interbrand، برندهای مشهور و گران‌قیمت سال جاری را معرفی و به مقایسه رتبه برندها در سه سال اخیر پرداخته است

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،شرکت مشاوره مدیریت اینتربرند Interbrand، برندهای مشهور و گران‌قیمت سال جاری را معرفی و به مقایسه رتبه برندها در سه سال اخیر پرداخته است.
به گزارش خبرگزاری مهر، برندهای بسیاری در دنیای فناوری و آی‌تی وجود دارند، اما برخی از آنها به دلایلی مانند داشتن توان مالی بیشتر، برندهای مشهورتری هستند. اینتربرند، یکی از مشهورترین و برترین مراکز مشاوره بین‌المللی در رتبه‌بندی برندها است. این مرکز هرساله اسامی برترین برندهای جهان را به مشتریان و سرمایه‌گذاران بورس معرفی می‌کند تا علاوه بر شناخت برترین کمپانی‌های فناوری، سرمایه‌گذاران بتوانند برترین گزینه سرمایه‌گذاری را انتخاب کنند.
اکنون شرکت اینتربرند به معرفی برترین و مشهورترین فناوری‌های دنیا پرداخته که اسامی برندهایی مانند اپل و گوگل در صدر لیست دیده می‌شود. انتخاب برندهای مذکور بر اساس معیارهایی مانند میزان سرمایه‌های مالی، تشویق شهروندان برای خرید و شناخت موثر بازار بوده است.

اپل با 118/9 میلیارد دلار

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×  8  =