گوتزه: اگر رویس به بایرن بیاید خوشحال می شوم

گوتزه دو فصل پیش از دورتموند راهی مونیخ شد و حالا دوست دارد تا دوست و هم تیمی قدیمی خود، مارکو رویس را نیز در بایرن ببیند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،ماریو گوتزه که در تابستان سال 2013 با قیمت 37 میلیون یورو از دورتموند به بایرن پبوست و با این انتقال خود، خشم دورتموندی ها را برانگیخت، حالا در آخرین مصاحبه خود آرزو کرده است که "مارکو رویس"، ستاره دورتموند و دوست قدیمی خودش نیز راه او را در پیش گرفته و به بایرن بپیوندد.

رویس که هنوز حاضر به تمدید قرار داد با دورتموند نشده است، مورد توجه باشگاه های زیادی در فوتبال اروپا قرار دارد.

گوتزه به بیلد گفت:" این تصمیم خود رویس است. او خودش تصمیم می گیرد که کجا بازی کند اما اگر به بایرن بیاید من خوشحال خواهم شد."

گوتزه خود پس از انتقال به بایرن انتقادات زیادی را موجب شد چرا که او بارها تاکید کرده بود که دوست دارد برای همیشه در دورتموند بماند.

او در این مورد افزود:"من 22 سال دارم و مطمئنا تمام کارهایی که انجام می دهم درست نیستند. از اشتباهاتم درس گرفته ام و این یک مساله طبیعی در زندگی است. از لحاظ شخصیتی پیشرفت کرده و بهتر شده ام. تصمیمی که برای آمدن به بایرن گرفتم، یک تصمیم شخصی و البته بسیار بسیار مهم برای من بود. مدت ها در این مورد فکر کردم و در نهایت به آنچه که به صلاح خودم و زندگیم بود عمل کردم."

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

90  ⁄    =  9