سیمئونه: به گلزنی های گریزمان احتیاج داریم

دیگو پابلو سیمئونه بعد از پیروزی تیمش مقابل اسپانیول و بازگشت منطقه چمپیونزلیگ، با خبرنگاران به گفتگو پرداخت. اتلتیکو در حال حاضر 17 امتیازی است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،اتلتیکو فاقد چه چیزی است؟ "فکر می کنم به روشی که باید، بازی کردیم. ما عملاً کنترل بازی را در اختیار داشتیم و در نیمه زمین آنها بازی می کردیم. من به رائول گارسیا و مانژوکیچ زمان دادم تا پست خود را پیدا کنند و خوانفران و آردا از سمت راست به دنبال فضا سازی بودند. ما صبور بودیم و گل ها از راه رسیدند. در نیمه دوم تسلط مان بر بازی حتی فوق العاده تر شد. علیرغم اینکه گل نزدیم، اما خوب کار کردیم و با توجه به نتیجه، در نیمه دوم قوی تر شده بودیم."

مصدومیت تیاگو: "پس از انجام آزمایشات، پزشک تیم اطلاعات بیشتری خواهد داد."

ماریو و مدت زمان بازی محدود: "کمک رسانی ماریو تنها به گلزنی ختم نمی شد. امیدوارم وقتی از او درخواست بازی می کنم، در امتداد همین مسیر حرکت کند، چون این چیزی است که همه می خواهند. هم او و هم تیم."

گریزمان: "او خوب بازی کرد و ریتم و تحرک زیادی داشت. او در کانال ها بازی می کند و برخی چیزهای متفاوت به بازی ما می بخشد. او در آستانه گلزنی بود. با شور و اشتیاقی که امروز از او دیدیم و نحوه بازی او در دیدارهای قبلی، وی موقعیت هایی خلق خواهد کرد. ما به گل های گریزمان نیاز داریم و او در حال حاضر کار می کند تا آنها را به ثمر برساند."

کلین شیت، بعد از لغزش مقابل والنسیا: "امروز ما خوب حمله کردیم و در این مواقع، سخت ترین کار دفاع کردن است. این به ما فرصت داد تا بیشتر در نیمه زمین حریف حضور داشته باشیم."

آیا این زمین کوچک تر است؟ "نه تا آنجا که من می دانم، شما باید این سؤال را از مسئولان زمین بپرسید."

 
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

96  −    =  91