حضور پست بانک در نهمین نمایشگاه الکامپ استان همدان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در بازدید از غرفه پست بانک ضمن تقدیر از تعامل این بانک با سایر ادارات زیرمجموعه‌های وزارت درسطح استان، عملکرد آن را در زمینه بهره‌برداری از دفاتر ICT روستایی مطلوب عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از  روابط عمومی پست بانک در این نمایشگاه که از یکم لغایت پنجم آبان‌ماه سال جاری درمحل نمایشگاه بین‌المللی همدان برگزار شد غرفه پست بانک ایران با توجه به حضور مستمر مسئولان این بانک و پاسخگوئی به بازدیدکنندگان و تشریح خدمات مورد استقبال اقشار مختلف به‌ویژه مسئولان استانی قرارگرفت.
بنابراین گزارش: مجتبی ساکی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در بازدید از غرفه پست بانک ایران ضمن تقدیر از تعامل این بانک با سایر ادارات زیرمجموعه‌های وزارت درسطح استان، عملکرد آن را در زمینه بهره‌برداری از دفاتر ICT روستایی بسیار مطلوب عنوان کرد.
رضا قیاسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان نیز ضمن بازدید از غرفه پست بانک ایران و تقدیر از عملکرد شایسته آن در زمینه توسعه خدمات متنوع بانکی درمناطق محروم اظهارداشت: استراتژی این بانک همسو با اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و هدف حاکمیت هم توجه به آحاد اقشار جامعه است و نگاه و خدمات آن هم در همین راستا و مردم‌محور است.
وی افزود: خوشبختانه این بانک در انجام رسالت خود موفق بوده و حمایت از آن به جهت گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و خدمات خرده‌بانکداری در مناطق روستایی و محروم جزء وظایف دستگاه‌های اجرائی است.
محمدابراهیم الهی‌تبار معاون سیاسی- امنیتی استانداری همدان نیز در بازدید از غرفه این بانک ضمن تأکید بر تأثیر حضور و خدمت‌رسانی آن در مناطق محروم به جهت کاهش ترددهای غیرضرور، جلوگیری از مهاجرت به شهرها، کاهش ترافیک و صرفه‌جویی در هزینه سوخت عنوان کرد: پست بانک ایران تنها بانکی است که بصورت نظام‌مند در سطح کشور به ویژه درمناطق روستائی حضور دارد و فرهنگ بانکداری الکترونیک را در این مناطق گسترش می‌دهد.
الهی‌تبار عنوان کرد: وقتی آثار حضور این بانک را در نقاط محروم بررسی می‌کنیم متوجه می‌شویم این حضور برای جامعه یک ضرورت بوده و به خوبی این رسالت انجام شده است.
همچنین درجریان این بازدیدها؛ فرشید تولائی‌مقدم مدیرشعب پست بانک استان همدان گزارشی از عملکرد این بانک را ارائه نمود.
گفتنی است: عباس صادقی مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ناصر پورمرادی مدیرکل دفتر امنیتی استانداری همدان نیز از غرفه بانک در نهمین نمایشگاه الکامپ بازدید کردند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  4  =  4