۱۰ جایگزین WhatsApp برای موبایل

کاربران WhatsApp در پلتفورم iOS باید 0.99 دلار برای دانلود آن هزینه کنند، این در حالی است که کاربران اندروید این اپلیکیشن را به صورت رایگان در اختیار دارند. البته آنها نیز فقط به مدت یک سال می توانند رایگان استفاده کنند و پس از این مدت باید سالانه 0.99 دلار هزینه کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از برترین ها کاربران WhatsApp در پلتفورم iOS باید 0.99 دلار برای دانلود آن هزینه کنند، این در حالی است که کاربران اندروید این اپلیکیشن را به صورت رایگان در اختیار دارند. البته آنها نیز فقط به مدت یک سال می توانند رایگان استفاده کنند و پس از این مدت باید سالانه 0.99 دلار هزینه کنند.

اگر شما جزو افرادی هستید که می خواهند به صورت رایگان پیغام ارسال یا دریافت کنند، می توانید به جای «واتس‌اپ» از اپ‌هایی که در ادامه معرفی کرده ایم، استفاده کنید.

وایبر

اپلیکیشن Viber به واتس‌اپ شباهت بسیاری دارد. این نرم‌افزار نیز از شماره‌ها و مشخصات تماس کاربران استفاده  می کند. برای راه‌اندازی آن، یک کد دسترسی برای کاربر پیامک می شود. این نرم‌افزار به صورت خودکار وارد دفترچه تلفن گوشی می شود و افرادی که وایبر دارند را تفکیک می کند و نمایش می دهد. به این ترتیب، کاربر بدون هیچ مشکلی با فرد مورد نظر ارتباط برقرار می کند. این اپلیکیشن‌ به واسطه اینترنت کار می کند.
 

10

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

15  −    =  14