ایمیل «کارمند» فدراسیون به وینگادا

نلو وینگادا ظهر شنبه، ایمیلی از فدراسیون فوتبال دریافت کرد که برایش عجیب بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،محتوای این ایمیل خبر از اخراج او می‌داد: «آقای وینگادا شما اخراج هستید و از این پس، دیگر سمتی در تیم‌ملی امید نخواهید داشت.» محتوای ایمیل برای نلو وینگادا عجیب نبود. او متوجه شده بود به پایان کار خود در تیم‌ملی امید رسیده است. نتایج اسفناک در بازی‌های آسیایی، نلو را به آخر خط رساند. پس، او ظهر دیروز از محتوای ایمیل تعجب نکرد، بلکه از نام فرستنده تعجب کرد. ایمیل اخراج نلو وینگادا توسط یکی از کارمندان روابط بین‌الملل به نام کریم‌پور برای او ارسال شده بود‌؛ موضوعی که تعجب مرد پرتغالی را در پی داشت: «من فکر نمی‌کردم با من چنین برخوردی کنند. عرف است رئیس فدراسیون فوتبال و دبیر کل فدراسیون چنین نامه‌هایی را ارسال می‌کنند. من منتظر بودم اگر قرار است خبر اخراجم را بدهند، از سوی یکی از این دو مسئول باشد…»

اما علی کفاشیان و نبی این نامه را ارسال نکردند و وظیفه اعلام خبر اخراج او را به کارمند کمیته بین‌الملل دادند! نلو وینگادا که دیروز از این اتفاق تعجب کرده بود، چنین واکنشی نشان داد: «من منتظر می‌مانم تا مقاماتی که باید، این خبر را به من اعلام کنند.» البته در ایمیلی که دیروز کریم‌پور ارسال کرده بود، چنین جمله‌ای وجود داشت: «نامه رسمی اخراج شما به زودی برایتان ارسال می‌شود.» در واقع، این نامه اولیه تنها برای اعلام خبر اخراجش بود.

طبق برنامه قرار بود امروز نلو وینگادا در قطر باشد. او در این کشور، بار دیگر روی نیمکت امیدها می‌نشست تا آخرین فرصت را با ایران سپری کند اما با ارسال این نامه، همه چیز منتفی شد. وینگادا دیروز گفت: «به من گفته بودند در این اردو هم کنار تیم هستی. من هم آماده سفر بودم اما فدراسیون با این نامه همه چیز را لغو کرد. من به قطر نخواهم رفت.» سفر نلو به قطر در حالی لغو شده که فدراسیون هنوز سرمربی تیم‌ملی امید را انتخاب نکرده است. این نامه می‌تواند دو معنا داشته باشد‌؛ اول اینکه آنها با سرمربی جدید تیم‌ملی که احتمالاً زلاتکو کرانچار است به توافق رسیده‌اند. دوم اینکه، شاید دوباره یک تیم جمع‌کن را مأمور سفر به قطر و همراهی تیم امید کرده باشند.

روز گذشته تلاش‌ها برای یافتن علی کفاشیان بی‌پاسخ ماند. نلو وینگادا ظهر دیروز در تلاش بود تا بتواند مستقیماً با رئیس فدراسیون فوتبال تلفنی صحبت کند و از او در این باره سؤال بپرسد اما نلو مطمئن بود که این نامه بدون هماهنگی برایش ارسال نشده است. او از هفته گذشته می‌دانست که کار حضورش در این تیم به پایان رسیده و باید جای خود را به مربی دیگری بدهد، با این حال می‌گوید: «من انتظار رفتار دیگری را داشتم، نه چنین رفتاری را.»

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

80  +    =  87