اخبار پرمخاطب یکشنبه

صاحب وب‌سایتی در مسکو با هک کردن بیش از 73 هزار دوربین مدار بسته کشورهای مختلف دنیا، اقدام به پخش آنلاین تصاویر آنها در فضای مجازی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، با آغاز مذاکرات هسته ای, شایعاتی درباره حضور ولایتی وزیر سابق امور خارجه در عمان مطرح شد.

ولایتی گفت:‌ خبر سفر من به عمان که در برخی رسانه‌ها منتشر شد درست نیست و من بنا ندارم به عمان سفر کنم.

علی مطهری به نامه سرگشاده آیت الله حادری شیرازی  پاسخ داد. او در این نامه با بیان اینکه ریشه نظام جمهوری اسلامی در ایمان اسلامی مردم ماست و این ایمان چیزی نیست که به آسانی سست شود,نوشت: همان مردمی که انتقادهای فراوان اقتصادی و فرهنگی و سیاسی دارند آنجا که پای دفاع از نظام اسلامی به میان می‌آید وارد میدان می‌شوند و آماده فداکاری هستند چون معتقدند این نظام از هر نظام دیگری بهتر است گرچه نیاز به اصلاح دارد.

محمدرضا داورزنی می گوید رئیس فدراسیون جهانی والیبال به حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان نامه زده و خواهان آزادی دختری شده است که غربی ها اصرار دارند شایعه کنند در سالن والیبال بازداشت شده است.

یک مقام در استان صلاح الدین اعلام کرد که افراد مسلح داعش امروز (یکشنبه) قبر پدر صدام را منفجر کردند.

بعضی از هیات های مذهبی از بین اعضای خودشان، روحانی برای سخنرانی دارند که پولی بابت سخنرانی دریافت نمی کند، اما اغلب اعضای هیات ترجیح می دهند که برای ایام محرم روحانی دیگری را برای مراسم خود دعوت کنند تا سخنرانی متفاوتی نسبت به کل سال برای عزادارانشان تدارک ببینند.

امروز برخی کاربران شبکه وایبر شاهد پیام طنزی در باره رئیس جدید و پیشین سازمان صداو سیما بودند. متن این شوخی را اینجا ببینید.

صاحب وب‌سایتی در مسکو با هک کردن بیش از 73 هزار دوربین مدار بسته کشورهای مختلف دنیا، اقدام به پخش آنلاین تصاویر آنها در فضای مجازی کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

67  −  59  =