«جمعه ها رایگان»؛ طرح مسترکارد برای کاربران پرداخت غیرتماسی

در روز جمعه آینده در 14 ماه نوامبر(24آبان) صورت می گیرد:

کاربران مسترکارد در صورت استفاده از کارت های غیرتماسی می توانند در انتظار چند روز سفر درون شهری رایگان در لندن باشند.

در روز جمعه آینده در 14  ماه نوامبر(24آبان)، مسترکارد هزینه های انواع قطارها، تراموا ها، اتوبوس و غیره را به جای کاربرانش می پردازد. /همه مشتریان مسترکارد اگر تا قبل از ساعت 1 بامداد روز 15 نوامبر از کارت غیرتماسی خود استفاده کنند، می توانند از مزایای این پیشنهاد در هفته جاری بهره ببرند.
 

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،کاربران مسترکارد در صورت استفاده از کارت های غیرتماسی می توانند در انتظار چند روز سفر درون شهری رایگان در لندن باشند. در روز جمعه آینده در 14 ام ماه جاری، مسترکارد هزینه های انواع قطارها، تراموا ها، اتوبوس و غیره را به جای کاربرانش می پردازد. در مرحله بعد این طرح در دو هفته بعد از آن در روز جمعه 28 نوامبر اجرا خواهد شد و مسترکارد تلاش می کند برای تشویق مردم به استفاده از کارت های غیرتماسی هزینه مسافرت های درون شهری آن ها را بپردازد و در آن روز دیگر از بلیط یا اویسترکارد استفاده نکنند.

هزینه روزانه یک نفر برای سفر های نامحدود با TFL حدود 21.08 پوند است و این مبلغ به صورت اتوماتیک به حساب کاربران مسترکارد واریز می شود.

همه مشتریان مسترکارد اگر تا قبل از ساعت 1 بامداد روز 15 نوامبر از کارت غیرتماسی خود استفاده کنند، می توانند از مزایای این پیشنهاد در هفته جاری بهره ببرند.

سرویس حمل و نقل شهری TFL یک طرح هفتگی با کارت های پرداخت غیرتماسی معرفی کرده است که اویستر کاردها را شامل نمی شود و اویسترکارد ها فقط از طرح روزانه استفاده می کنند. تحلیل های انجام گرفته توسط حزب کار لندن نشان می دهد که مسافران وسایل حمل و نقل درون شهری بیشتر از روش پرداخت کرایه ای استفاده می کنند و در ساعات پر تردد هفت روز هفته بین ناحیه 4 و 7 جا به جا می شوند؛ بنابراین ممکن است 40/91 پوند بیشتر از کاربران کارت های غیرتماسی هزینه کنند. این تحقیقات نشان می دهد که این طرح ممکن است خلاف ادعاهای بوریس جانسون شهردار باشد و این بار اویستر کارد ها ارزان ترین گزینه برای سفرهای درون شهری نخواهند بود. سرویس TFL در نظر دارد زمانی که این تکنولوژی بروزرسانی شد، طرح هفتگی را معرفی کند. این حرکت ممکن است تغییرات قابل توجهی برای کارت خوان ها، دفاتر پشتیبانی و سیستم های خرده فروشانی آن به دنبال داشته باشد.

بررسی های اخیر در مورد TFL نشان می دهد که تنها 26 درصد از اهالی لندن عملیات پرداخت خود را با استفاده از کارت های غیرتماسی انجام داده اند. بعضی از آن ها با مشکلاتی در این موضوع مواجه شده اند و یا هزینه هایی مبهم برایشان داشته است و یا کلا فرایندی ناموفق داشته اند. به ناچار برای مدتی به اویسترکارد ها روی آوردند و ممکن است به خاطر این موضوع برای برگرداندن آن ها به کارت های غیر تماسی به بیش از دو روز مسافرت درون شهری رایگان نیاز باشد.

مترجم:سمانه سمیعی

منبع: http://www.paymenteye.com/

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×  8  =