رونالدو: رکوردهای من را هر کسی نمی‌تواند جابه‌جا کند

کریس رونالدو، بازیکن پرتغالی باشگاه رئال مادرید معتقد است که پتانسیل لازم برای بی‌رقیب بودن در طول تاریخ فوتبال جهان را دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از باشگاه خبرنگاران، کریس رونالدو، ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید که این روزها با بازی‌های درخشان خود رکوردها را جابه‌جا می‌کند، معتقد است که هم‌اکنون به اوج شکوفایی‌اش در فوتبال رسیده است و می‌تواند به فوتبالیستی بی‌رقیب در جهان تبدیل شود، فوتبالیستی که تا سال‌های سال کسی نتواند رکوردهای او را جابه‌جا کند.

وی در این خصوص گفت: من همیشه سعی می‌کنم که کارم را به بهترین نحو انجام دهم و این فقط مربوط به فصل گذشته نمی‌شود، چرا که من همیشه می‌خواهم بهترین عملکرد را از خود نشان دهم.

در 5 سال گذشته من عملکرد خوبی داشتم، اما در 2 سال گذشته باز هم بهتر شدم. من نمی‌خواهم فقط در پرتغال بهترین باشم، من می‌خواهم برای همیشه و در تمام ادوار بهترین باشم و برابر این کار تمام تلاشم را به کار می‌بندم و پس از آن به اهداف فردی‌ام می‌پردازد. به صورت حرفه‌ای می‌خواهم بهترین باشم، چرا که گام به گام نامم را در فوتبال جا انداختم.

وقتی هم که فوتبالم به پایان رسید، می‌خواهم به آمار و ارقامی که از خود به جای گذاشته‌ام، نگاهی بیاندازم و آن‌گاه خواهد دید و متوجه خواهم شد که آیا به هدفی که دارم، دست یافته‌ام یا خیر. هرچند بر این باور و اطمینان دارم که می‌توانم به چنین کاری دست یابم، چرا که برای من دور از دسترس نیست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  2  =