مجردهای میانسال و جوان سینما و تلویزیون/عکس

تعداد زیادی از چهره‌های هنری کشورمان همچنان مجرد مانده‌اند یا بعد از تشکیل زندگی مشترک، پس از مدتی باز به دنیای مجردی بازگشته‌اند،

مجردهای

طباطبایی، فارغ‌التحصیل کارشناسی کارگردانی تئاتر است و با حضور در مجموعه «جوانی» سعید سلطانی وارد تلویزیون شد. پس از این اثر، طباطبایی با ایفای نقش در فیلم «مرهم» علیرضا داودنژاد به شهرت رسید.طناز طباطبایی در بهمن‌ماه 91، در آخرین مصاحبه‌ای که در رابطه با موضوع ازدواج داشته است، گفته:« شاید خیلی‌ها با من مخالف باشند و البته این مسئله خیلی شخصی است ولی تصورم این است که  راستش را بخواهید من خیلی خودخواهم. این خیلی خودخواه بودن و ترس باعث می‌شود که محتاط باشم. همیشه دوست دارم جوان و تازه باشم و همه چیز تازه باشد. 

این خیلی خطرناک است چون فکر می‌کنم اگر روزی کهنه شوم و به این باور برسم که کهنه شدم، دچار افسردگی خیلی حاد  ‌شوم که حتی ممکن است بلایی سر خودم بیاورم. همه آرزوی زندگی‌ام هم همین است که خداوند این تازگی را از من نگیرد. نمی‌دانم شاید من مقدار کمی خودشیفتگی بازیگری دارم و این چیزی است که به نظرم همه بازیگران دارند و اگر نداشته باشند اصلا نمی‌توانند بازیگر شوند. 

آن خودشیفتگی هم این است که خودم را از هر چیزی در جهان بیشتر دوست دارم و فکر می‌کنم حتی اگر روزی بچه‌دار شوم باز هم خودم را بیشتر از او دوست خواهم داشت. آنقدر خودم را دوست دارم که حاضر نمی‌شوم این همه سختی به خودم بدهم که عشق دیگری را تجربه کنم. آن عشق را خودم به خودم دارم.» 

زندگی ایده آل

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

14  −  13  =