به «فرش سبز»ایرانی رای دهید

علاقه مندان محیط زیست می توانند تا 12 آذر با مراجعه به سایت greencarpet.co و کلیک بر روی لینک رای گیری مسابقات جهانی استارتاپ تیم فرش سبز را در رفتن به مرحله بعد و کسب عنوان تیم برتر در این رقابت ها یاری کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بازی زیست محیطی فرش سبز در مسابقات استارتاپ ویکند موفق به کسب رتبه نخست شد.
طراح و ایده پرداز بازی زیست محیطی موبایل فرش سبز در مورد مسابقات استارتاپ ویکند گفت: استارتاپ ویکند رویدادی جهانی است که در آن شرکت کنندگان به مهارت های متفاوت در نقش های متخصص کسب و کار، متخصص فنی و طراح حضور پیدا کرده و ایده های خود را مطرح می کنند.

وی افزود: پس از رای گیری ایده ها، تیم ها تشکیل شده و ایده های منتخب طی 54 ساعت هیجان انگیز پیاده سازی می شوند.

فروزان ادامه داد: امسال در رقابت های جهانی استارتاپ ها 5 گروه یا مسیر متفاوت برای رقابت در نظر گرفته شده است که تیم ها با شرکت در هریک از این مسیر ها می توانند شانس خود را برای برنده شدن بیازمایند، این مسیرها شامل مسیر قهرمانان، نوآوران، استارتاپ بانوان، آموزش و قدرت و مسیر کارخوب است.

وی در مورد روش این رقابت ها نیز توضیح داد: روش رقابت به این ترتیب است که تیم های برگزیده در هر منطقه با آغاز رای گیری مردمی از تاریخ 26 نوامبر تا سوم دسامبر به جمع دوازده تیم برتر جهانی در هر مسیر راه می یابند و سپس توسط داوران جهانی بر اساس معیار های داوری تیم برتر جهان هر مسیر انتخاب می شوند.

ایده پرداز طرح فرش سبز افزود: اما کار فرش سبز هنوز به اتمام نرسیده است ما گام نخست را برداشته ایم و در فکر جهانی کردن این ایده زیست محیطی ایرانی هستیم و از هموطنان و علاقه مندان محیط زیست می خواهیم ما در این راه همراهی کنند.

فروزان توضیح داد: هموطنان و علاقه مندان محیط زیست می توانند تا 12 آذر با مراجعه به سایت greencarpet.co و کلیک بر روی لینک رای گیری مسابقات جهانی استارتاپ تیم فرش سبز را در رفتن به مرحله بعد و کسب عنوان تیم برتر در این رقابت ها یاری کنند.

مسابقات استارتاپ ویکند 28 تا 30 آبان در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×  1  =