۱۰ این بار برای پرسپولیس خوش یمن نبود

اولین بازی مرحله نیمه نهایی جام‌حذفی فوتبال کشور امروز ساعت 15:15 با دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن انجام شد که طی آن تیم ذوب آهن موفق شد با نتیجه 2 بر یک تیم پرسپولیس را از گردونه رقابت ها حذف کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از باشگاه خبرنگاران، تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن امروز برای تعیین اولین فنیالیست جام حذفی فوتبال کشور از ساعت 15:15 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفته اند.

تیم فوتبال ذوب‌آهن با حذف تیم‌های پیام چغادک بوشهر، استقلال خوزستان و استقلال تهران به این مرحله رسیده است و تیم فوتبال پرسپولیس نیز با کنار زدن تیم‌های کارگر بنه بوشهر، راه‌آهن تهران و گل‌گهر سیرجان پا به مرحله نیمه نهایی گذاشته است.

گفتی است، این دیدار قرار بود به دلایل انضباطی و جریمه پرسپولیسی‌ها بدون حضور تماشاگران برگزار شود اما روز گذشته در آخرین لحظات سازمان لیگ و کمیته انضباطی این محرومیت را به اولین بازی خانگی پرسپولیسی‌ها در لیگ برتر انتقال دادند تا این بازی با حضور تماشاگران 2 تیم در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

ترکیب پرسپولیس:
سوشا مکانی، علیرضا نورمحمدی، مایکل اومانا، حمید علی عسگر، محمدرضا خانزاده، احمد نوراللهی، مهرداد کفشگری، محمد نوری، هادی نوروزی، رضا خالقی فر و مهدی طارمی.

سرمربی: حمید درخشان

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

21  ⁄  3  =