باباپور از پککو رفت/قنبریان رسما مدیرعامل شد

هیات مدیره شرکت تجارت الکترونیک پارسیان طی حکمی عبدالعظیم قنبریان را به عنوان مدیرعامل این شرکت منصوب و از زحمات اصغر بابا پور تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک عبدالعظیم قنبریان متولد 1348 و دارای مدرک لیسانس فیزیک کاربردی است و پیش از این مدیرکل بازرسی شرکت ارتباطات زیرساخت ، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر ، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات استان خوزستان و رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات استان فارس را  و معاون شبکه شرکت مخابرات را برعهده داشته است.

باباپور از مدیران با سابقه شرکت پککو بود که حدود 19سال همکاری با این شرکت  را در سمت های مختلف در کارنامه داشت.وی در ایتدا بعنوان مشاور مدیر عامل وقت ، و با سمت ناظر بر کمیته راهبردی تاسیس شرکت پککو در این شرکت حضور پیدا کرد  و  به عنوان تیم  تدوین کننده طرح توجیه اقتصادی و بازرگانی  به انجام وظیفه پرداخت. پس از تاسیس شرکت نیز وی  سمتهای مختلف مدیریتی همچون بازاریابی و تبلیغات ، پذیرندگان کارت ، معاونت بازاریابی و فروش ، معاونت توسعه بازار و عضویت در هیئت مدیره شرکت پارسیان کیش بر عهده داشته است.وی دارای مدرک  فوق لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است و تالیف کتاب پردازش (درسال 75)که از مجموعه کتب مدیریت است از جمله سوابق علمی وی بشمار می رود.

احترام به یک تصمیم

ضمن احترام به تصمیم هیات مدیره شرکت پککو که قطعا در انتصاب اخیر دلایل منطقی خود را داشته و طبعا در راستای صلاح شرکت چنین تصمیمی را اتخاذ کرده اند اما نباید از یاد ببریم که مدیرانی همچون باباپور از سرمایه های صنعت پرداخت هستند و باید تلاش شود تا این سرمایه ها در سایه حس همدلی صیانت شوند.

کسی مصون از اشتباه نیست اما در عین حال سرمایه های یک صنعت نیز نباید به راحتی سوخت شوند. اصغر باباپور یک مثال است افراد دیگری نیز در این صنعت بوده اند که بزرگان صنعت پرداخت در حفظ و استفاده از آنها  می بایست بلندنظرانه تر برخورد می کردند. تجربه نشان داده  ثبات مدیریت همواره بیشتر به سود شرکت ها بوده است تا استراتژی جابجایی مدیران

پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ضمن تبریک به عبدالعظیم قنبریان برای وی و همچنین اصغر باباپور آرزوی موفقیت دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. ناشناس می گوید

    متاسفانه پککو سرمایه اصلی خود را از دست داد

  2. ناشناس می گوید

    اصغر باباپور، سید مجید میرکبیری و… چرا و چگونه سرمایه های اصلی این صنعت، مدیران واقعی و با تجربه ترین افراد حاضر در صنعت PSP کشور به راحتی از میدان کنار گذاشته می شوند؟ حاصل این تصمیمات چه بوده و چه خواهد بود؟

  3. ناظر می گوید

    شرکت پککو در سال 80 تاسیس شده !

  4. ناشناس می گوید

    هر کس نظری دارد اما متاسفانه تجارت الکترونیک پارسیان بزرگترین شرکت باند بازی ایران است . و حقوق کارکنان نسبت به کاری که می کنند واقعاً اندک است و بیشترین فشار و قربانی در این تغیرات پرسنل هستند.

  5. سيد محمد .. می گوید

    باعث شرمساريست كه در زمان تصدي دكتر ديوان دره اي چنين كم لطفي هايي به مديران لايق اين بانك و هولدينگ هاي زير مجموعه مي شود !! اشخاص نا لايقي مانند اقاي جعفري معاون كم سواد انفورماتيك بانك و … در بانك پارسيان با بي كفايتي حضور دارند اما بزرگاني چون اقاي منصوري و اقاي باباپور با كم لطفي عزل ميشوند !!!!

  6. ناشناس می گوید

    واقعا باید برای این شرکت متاسف بود
    مرگ بر رانت خواری

ارسال یک پاسخ

7  +  1  =