فن خال: فن پرسی خوش شانس بوده که در منچسترباقی مانده است

لوییس فن خال سرمربی باشگاه منچستریونایتد بر این باور است که رابین فن پرسی خوش شانس بوده که توانسته در باَشگاه منچستر یونایتد همچنان باقی مانده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از باشگاه خبرنگاران لوییس فن خال سرمربی باشگاه منچستریونایتد پس از درخشش در جام جهانی به همراه تیم ملی هلند به این باشگاه آمد هر چند در اوایل فصل نتوانست نتیجه مطلوبی را کسب کند اما در ادامه سیر صعود خود را با تیمش ادامه داد و هم اکنون تا جایگاه سوم جدول بالا آمده است. اما در این میان سرمربی هلندی که در فصل نقل و انتقالات تابستانی توانست رادمال فالکائو را از باشگاه موناکو جذب کند ارتباط خوبی با لوییس  فن خال بازیکن هلندی این تیم ندارد و معتقد است وی هر چند در رقابتهای ماه جاری نوامبر برای منچسترسیتی کریستال پایاس و آرسنال گل به ثمر رسانده است خوش شانس بوده که باز هم در ترکیب شیاطین سرخ قرار دارد.

وی در این خصوص گفت: رابین فن خال خیلی خوب بازی می‌کند بنابراین طبیعی است که با دیگر بازیکنان مقایسه شود و فکر می‌کنم او پسر خوش‌شانس است در این قطع زمان مالکائو مصدوم است من مجبورم با وین رونی و جیمز ویلسون باید مقایسه کنم. با رونی می‌توان در همه موقعیتها و جایگاهها بازی کرد. ویلسون نیز یک استعداد ناب و فوق‌العاده است و خود را در تمرینات نشان داده است. من قبلا هم گفته‌ام که تا چه اندازه از جهانیان اینچنینی را دوست دارم من فقط توجهم به گل‌زنی نیست بلکه دوست دارم سه مهاجم به دروازه‌ حریف یورش ببرند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

63  −    =  54