ورود رئیس جمهور به حوزه سلامت

وزیر بهداشت گفت: طرح تحول نظام سلامت برنامه ای برای پایان دغدغه های مردم در حوزه بهداشت و درمان است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،وزیر بهداشت از کاهش قیمت داروهای بیماران سرطانی در برنامه اخیر طرح تحول نظام سلامت خبر داد و گفت: بیمارستانهای دولتی مکلف به درمان بیماران سرطانی به خصوص در مناطق محروم با هزینه بسیار کم خواهند شد.

به گزارش مهر، دکتر سید حسن هاشمی در بازدید از مراکز درمانی استان کردستان، در جریان روند اجرای طرح تحول نظام سلامت در مراکز درمانی این استان قرار گرفت.

وی گفت: طرح تحول نظام سلامت برنامه ای برای پایان دغدغه های مردم در حوزه بهداشت و درمان است.

هاشمی افزود: برای دستیابی به نتایج مطلوب طرح تحول نظام سلامت به زمان نیازمندیم.

وی گفت: یک نظام سلامت کارآمد باید دغدغه مردم را بداند و ما امیدواریم با اجرایی شدن این طرح مردم دغدغه ای برای سلامت نداشته باشند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه برای موفقیت بیشتر در اجرای این طرح بخش خصوصی نیز باید وارد عمل شود، اذعان داشت: اقدامات جسورانه ای در سطح کشور در حوزه پیشگیری انجام شده که شخص رئیس جمهور به این مورد ورود پیدا کرده است و امید داریم عقب ماندگی هایی را که در این حوزه داریم مرتفع شود.

هاشمی گفت: یکی ازاقدامات مهم حوزه بهداشت همکاری های بین بخشی است که در این زمینه وزارت بهداشت در خصوص پیشگیری از استفاده بیش از حد سموم کشاورزی اقدامات و هماهنگی هایی انجام داده است که بخشی از این مشکل حل شده و بخش عمده ای نیز در آینده ای نزدیک مرتفع خواهد شد.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: در صورت استفاده بیش از حد مجاز سموم کشاورزی، سازمان ملی استاندارد و وزارت بهداشت موظف هستند این مورد را کنترل کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

42  −  33  =