صد بازیکن برتر سال ۲۰۱۴ جهان (۵)

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 2014 میلادی و انتخاب بهترین بازیکن سال 2014، بر آن شدیم تا لیستی از صد بازیکن برتر فوتبال در سال 2014 را برای شما تدارک ببینیم که در قسمت پنجم و پایانی، نام بیست بازیکن برتر این لیست را مشاهده خواهید نمود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،طرفداری با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 2014 میلادی و انتخاب بهترین بازیکن سال 2014، بر آن شدیم تا لیستی از صد بازیکن برتر فوتبال در سال 2014 را برای شما تدارک ببینیم که در قسمت پنجم و پایانی، نام بیست بازیکن برتر این لیست را مشاهده خواهید نمود.

20- کوکه

هافبک 22 ساله ای که به معنای واقعی کلمه با ظهور اتلتیکو مادرید دیگو سیمئونه به یکی از پدیده های فوتبال اسپانیا مبدل شد و در سال های اخیر روز به روز بهتر و پخته تر شده و با پا به سن گذاشتن هافبک های تیم ملی اسپانیا، وی یکی از امید های نسل آینده محسوب می شود. فصل 2013/14 برای تمام جنوب مادریدی ها به یاد ماندنی و خاص بود، اما در این میان کوکه نقشی عظیم در موفقیت های تیمش ایفا کرد. وی فصل گذشته در مجموع 57 بار برای اتلتیکو به میدان رفت و شاید در میان 7 گلی که به ثمر رساند، مهمترین آنها گلی بود که در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ وارد دروازه بارسلونا کرده و برای اولین بار از سال 1974 اتلتیکو را به نیمه نهایی فرستاد و در نهایت همراه با این تیم به عنوان نایب قهرمانی اروپا نائل شدند. اتلتیکو بعد از 18 سال هم قهرمان لالیگا شد و کوکه با 14 پاس گل به عنوان دومین پاسور برتر رقابت ها، نقشی اساسی در احقاق این رؤیا داشت. کوکه اما در جام جهانی همراه با تیم ملی اسپانیا توفیقی به دست نیاورد و اولین بازی خود در این تورنمنت را مقابل شیلی و سپس استرالیا تجربه کرد که موفق به تغییر سرنوشت شوم تیم نشد.
 

صد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  1