در آستانه عقد قرارداد با یک بازیکن خارجی هستیم

مدیرعامل تیم فوتبال نفت تهران در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات گفت: ما تا الان بازیکنی را جذب نکردیم اما در آستانه قرارداد بستن با یک بازیکن خارجی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،منصور قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: به محض قرارداد بستن با بازیکن خارجی، نام آن را اعلام می‌کنیم همچنین هنوز نتوانستیم با باشگاهی که بازیکن مدنظرمان در آنجا حضور دارد به توافق برسیم.

قنبرزاده در ادامه بیان کرد: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که در این مهلت دو روزه نقل و انتقالات بازیکنان مدنظر منصوریان را جذب کنیم.

وی درباره درخواست باشگاه استقلال برای جذب پورعلی گنجی عنوان کرد: مکاتبه‌ای در این باره نشده است همچنین شرایط این بازیکن به نحو‌ه‌ای است که امکان جا به جایی با بازیکن باشگاه دیگر را ندارد.

وی درباره دعوت از چند بازیکن تیم نفت تهران به تیم ملی عنوان کرد: خوشحالم از اینکه چند بازیکن در تیم ملی داریم امیدوارم کی روش از این بازیکنان در ترکیب اصلی استفاده کند.

وی درباره گفته های دبیری نسبت به غیرقانونی بودن حضورش در برنامه تلویزیونی گفت: کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در جریان این موضوع بوده است و من کار غیرقانونی انجام ندادم.

وی درباره کمیته بررسی صورت‌های مالی عنوان کرد: این  کمیته دیگر وظیفه‌ای ندارد چراکه دیگر بررسی صورت‌های مالی را انجام نمی‌دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد برای برپایی اردو در روزهای 22یا23 دی ماه به امارات خواهیم رفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  +  4  =