نادال: می‌توانم مرد شماره یک تنیس جهان باشم

تنیسور اسپانیایی رسیدن به عنوان مرد شماره یک تنیس جهان را برای خود دور از دسترس نمی‌داند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از باشگاه خبرتگاران به نقل از یورو اسپرت؛ رافائل نادال زمانی که برای بازدید از مرا حل ساخت‌ آکادمی تنیس خود به اسپانیا و زادگاهش سفر کرد در مورد اهداف ورزشی سال 2015 گفت: سال آینده تهعد دارم دهمین قهرمانی در گراند اسلم فرانسه را جشن بگیرم. پس از آن برای رسیدن به رتبه نخست رنکینگ جهانی تلاش خواهم کرد.

نادال در ادامه افزود:  رسیدن به عنوان مرد شماره یک تنیس جهان برای من یک آرزوی دست نیافتی نیست.  زمانی رکورد دار بیشترین پیروزی در مسابقات برگزار شده طی یک سال بودم و حالا با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت و رسیدن به آمادگی کامل باز هم می‌توانم موفقیت‌های گذشته را تکرار کنم. برنامه شخصی خودم را دنبال می‌کنم و برای رسیدن به عنوان نخست رتبه بندی جهانی خودم را تحت فشار قرار نمی‌دهم.

نادال در پایان افزود: هدف من در ورزش، لذت بردن از بازی تنیس و خوشحال کردن هوادارانم است که فکر می‌کنم به ‌آن رسیده‌ام.
 
لازم به ذکر است، نادال 3مرتبه در سال‌های 2008،2010 و 2013 به عنوان مرد شماره یک تنیس جهان انتخاب شد. او 141 هفته را در صدر رتبه بندی جهان قرار داشت. نخستین رقابت رسمی او در سال 2015، پنج شنبه در مسابقات ابوظبی خواهد بود.
 
*فدرر: اصرار نمی‌کنم فرزندانم تنیسور شوند

راجرز فدرر در سال 2014 صاحب دوقلوهای پسر شد، او همچنین پدر دوقلوهای دختری است که 5 سال پیش به دنیا آمدند. مرد شماره دو تنیس جهان معتقد است هیچ تضمینی وجود ندارد فرزندانش جا پای او گذاشته و آنان هم تنیسور شوند.
 
فدرر  گفت: نمی‌دانم آنان به تنیس علاقه دارند یا نه، آیا مایل هستند در سطح حرفه‌ای به این ورزش بپردازند یا خیر، اما هرچا باشد من اصراری به تنیسور شدن دوقلوهایم چه دختر و چه پسر ندارم. برای من مسئله مهم این است که آنان به رشته ورزشی بپردازند که حقیقتا به آن علاقه دارند.

راجرز فدرر در سال 2015 به منزل تاره ساخته شده خود در سوئیس نقل مکان می‌کند. او رقابت‌های فصل جدید را از هفته آینده در بریسبان آغاز خواهد کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  64  =  66