وودافون اسپانیا با همکاری Centili سیستم پرداخت موبایلی ارائه می کند

سنتیلی (Centili) یک شرکت حسابداری و مدیریت صورت حساب حامل در انگلستان می باشد؛ که اخیرا با همکاری شرکت وودافون (Vodafone) اسپانیا یک سیستم پرداخت موبایلی راه اندازی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از شاپرک سرویس سنتیلی امکان نصب صفحه پرداخت را به گونه ای برای فروشندگان آنلاین فراهم می کند که با ظاهر وب سایت آن ها تناسب داشته باشد و زمانی که یک کاربر از طریق مرورگرهای موبایلی به آن صفحه پرداخت وارد می شود؛ بخش های تجاری بتوانند یک تجربه پرداخت موبایلی با امکانات کامل در اختیار کاربر قرار دهند و نیازی به هدایت مجدد کاربر به فرایند پرداخت پیچیده ای نباشد.

در این راه حل، بسته به نوع روشی که مشتری برای شروع فرایند خرید خود انتخاب می کند؛ سرویس های قابل اعتماد WEB و WAP به جریان می افتند. سرویس WEB برای کاربرانی است که با استفاده از شماره تلفن خود وارد صفحه پرداخت می شوند؛ سپس MNO یک پیامک حاوی رمز یک بارمصرف را به موبایل کاربر ارسال کرده و کاربر می تواند آن رمز را در صفحه پرداخت خود وارد کند. سرویس WAP نیز زمانی آغاز می شود که کاربر دکمه «تایید» را در صفحه پرداخت انتخاب می کند. در این صورت، هزینه خرید به قبض موبایل کاربر افزوده می شود.

بخش های تجاری می توانند یک امکان مدیریت اشتراک کاملا خودکار را بدون نیاز به هیچ سخت افزار یا نرم افزار خاصی به دستگاه خود اضافه کنند. با استفاده از این ابزار، کاربران نهایی می توانند به صورت پیوسته به کالا ها و خدمات دیجیتال دسترسی داشته باشند و نیازی به تمدید اشتراک نداشته باشند.

 

منبع : http://www.thepaypers.com/mobile-payments/vodafone-spain-teams-centili-for-mobile-checkout-solution/757966-16

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

78  ⁄  13  =