آنچلوتی: صحبت از بحران رئال،اغراق آمیز است

رئال مادرید سومین شکست متوالی خود را پس از 22 برد متوالی تجربه کرد. آنها در دربی مادرید با دو گل از اتلتیکو شکست خوردند ، تا کار صعودشان به مرحله بعد، بسیار دشوار شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از "ورزش سه"، اتلتیکو برخلاف جریان بازی، از روی یک پنالتی مشکوک به گل اول دست یافت و سپس روز یک ضربه ایستگاهی، گل دوم را هم به ثمر رساند. حالا رئالی ها باید دست به یک کار بزرگ بزنند و روز پنجشنبه آینده، این نتیجه را جبران کنند.

اما یکی از نکات مهم این بازی، نیمکت نشینی کریس رونالدو بود. آنچلوتی در پایان بازی، برای توجیه این مساله گفت:" کریستیانو خسته بود و به همین دلیل ترجیح دادم در نیمه دوم از او استفاده کنم. بازی تا لحظه رخ دادن پنالتی، در اختیار و تحت کنترل ما بود.تا انتها نیز به فشارمان ادامه دادیم اما ضربه نهایی را نتوانستیم وارد کنیم. پنالتی جریان بازی را عوض کرد."

آنچلوتی در مورد عدم کسب پیروی رئال در سال جدید و اینکه این مساله می تواند نشانه یک بحران باشد گفت:" صحبت از بحران در رئال واقعا اغراق آمیز است.واضح است که از این دو شکست ناراحتیم.دو بازی است که می بازیم و باید خیلی سریع به جاده پیروزی برگردیم. در بازی برگشت هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و می توانیم اتلتیکو را شکست دهیم؛ هر چند که شانس زیادی برای این کار نداریم."

کارلتو در مورد دلایل باخت رئال نیز گفت:" خیلی بیش از حد در کناره ها بازی می کردیم . بازیکنان اتلتیکو همه باهم دفاع می کردند و مثل همیشه بسیار جنگنده بودند.پیدا کردن راه گلزنی مقابل چنین تیم هایی دشوار است."

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  5  =  1