اخبار باشگاه استقلال/هدف هافبک سابق استقلال واقعاغیر فوتبالی بود؟

آندو بعد از آن که برای تراکتور گل ساخت، با علامت دست از دوربین‌ها خواست حواس‌شان به او باشد و سپس دست‌هایش را به سمت شانه‌های خود برد و به شکل نمادین، سردوشی‌های نداشته پیراهنش را کند!

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،آندو بعد از آن که برای تراکتور گل ساخت، با علامت دست از دوربین‌ها خواست حواس‌شان به او باشد و سپس دست‌هایش را به سمت شانه‌های خود برد و به شکل نمادین، سردوشی‌های نداشته پیراهنش را کند!

گفتنی است در فضای مجازی و سایت‌های اینترنتی به این نکته اشاره شده که این حرکت آندو تیموریان، واکنش منحصر به ‌فرد وی به سرمربی استقلال بود که متن پیامک قدیمی او را در کنفرانس خبری قبل از بازی استقلال و سپاهان خواند و آندو در واقع سردوشی‌های ژنرال را کند!

شنیده ها حاکی از آن است که این رفتار آندو باعث داغ شدن درگیری پنهانی‌اش با سرمربی استقلال شده است اما وی قصد ندارد به صورت مستقیم به آن بپردازد و در حرکات و رفتارش آنرا نشان می دهد و علنی اش نمی کند.

این بازیکن اعلام کرده است که این موضوع را بزرگ نکنید زیرا کاملا شخصی و مربوط به خودش بوده و مسئله ای نیست که بخواهد یزرگ شده و حاشیه سازی کند.

شایان ذکر است این بازیکن مدعی است که این حرکت وی که در عکس‌های گرفته شده کاملا واضح است به فوتبال ربطی ند ارد و نباید به آن پرداخته شود زیرا وی چنین قصدی ندارد و خوشحال است که این موضوع در میان حواشی دیگر فوتبال گم شد و خیلی به آن پرداخته نشد تا برایش درد سر ساز شود.

**قیمت بازیکن تازه وارد استقلال/برزای تا پایان فصل 70 میلیون می گیرد!

بازیکن تازه وارد تیم استقلال در شرایطی خاص وارد تیم شد زیرا همگان تصور حضور یک بازیکن خارجی را داشتند.

این بازیکن در حالی به استقلال آمد که عنوان می شد که با مسئولان تیم رقیب گفتگو کرده است و توافقات نهایی نیز صورت گرفته و این بازیکن در انتظار عقد قرار داد با تیم پرسپولیس است اما این اتفاق رخ نداد و برزای سر از استقلال دراورد.

گفتنی است این بازیکن با قراردادی تا پایان فصل به استقلال پیوسته است و قرار شده در صورت توافق دوباره با مسئولان وقت استقلال در پایان فصل وی در این تیم ماندگار شود و در غیر این صورت قرار داد در پایان فصل به اتمام می رسد.

شنیده ها حاکی از آن است که بهنام برزای کاپیتان تیم ملی امید که به تازگی با آبی ها قرارداد بسته، تا پایان فصل 70 میلیون تومان از این باشگاه می گیرد.

این در حالی است که او از بازیکنان آینده دار فوتبال ایران است که قراردادی 2 ساله با آبی ها به امضا رسانده که توافقی است.

همان طور که اعلام شده  برزای تنها تا پایان فصل بر سر مسائل مالی با استقلالی ها توافق کرده است و در ابتدای فصل آینده، باید دوباره با آنها پای میز مذاکره بنشیند.

این بازیکن برای یک نیم فصل مبلغ فوق را توافق کرده است و این مبلغ در مقابل دریافتی برخی بازیکنان استقلال معقول به نظر می رسد.

**عملکردی که به چشم نیامده/مهاجمی که به تنهایی پانزده امتیاز گرفته است

سجاد شهباززاده در لیگ امسال مؤثرترین بازیکن استقلال بوده است وی به تنهایی برای استقلال امتیاز زیادی کسب کرده است.

شهباززاده در 11 بازی استقلال (از مجموع 20 بازی‌ای که به میدان رفت) 11 گل به‌ ثمر رساند، اکنون در جدول گلزنان پس از لوسیانو ادینهوی برزیلی که 12 گل زده است، در جایگاه دوم قرار دارد ولی به نظر می‌رسد در هفته‌های آتی بتواند از این مهاجم سیه‌چرده پیشی بگیرد زیرا روند گلزنی‌های او تداوم دارد ولی لوسیانو تنها در 9 بازی تراکتورسازان موفق به گلزنی شده است، ضمن اینکه هیچ یک از گل‌های مهاجم استقلال از روی نقطه پنالتی نبوده است ولی لوسیانو زننده بیشتر پنالتی‌های تیمش بود و چند گل خود را از روی نقطه پنالتی به ‌ثمر رسانده است.

گفتنی است در 3 بازی اخیر استقلال، سرمربی آبی‌پوشان ترجیح داده است از شهباززاده در پست هافبک راست استفاده کند که اتفاقاً در همین بازی‌ها او 2 گل 3 امتیازی در 2 هفته پیاپی به سایپا و پیکان زد و چه بسا اگر در همین بازی‌ها در خط حمله ظاهر می‌شد، بیشتر در موقعیت گلزنی قرار می‌گرفت.

این در حالی است که هر بار در این فصل استقلال با مشکل مواجه شد، این مهاجم به فریاد تیمش رسید. هر لحظه که استقلال حس کرد باید در آن لحظه به گل برتری برسد این سجاد شهباززاده بود که فریادرس تیمش شد. در بازی با پیکان که داور گل سالم حریف استقلال را مردود اعلام کرد و استقلال هم اصلاً در آن روز بوی گل نمی‌داداما این بازیکن به داد استقلال رسید.

شایان ذکر است استقلال در رتبه‌های بالای جدول گلزنان، 2 نماینده دارد. سجاد شهباززاده 11 گل زده و امید ابراهیمی هم 7 گله است. این 2 نفر روی هم 17 گل به ثمر رسانده‌اند و با نگاهی به تعداد گل‌های زده استقلال در لیگ برتر، متوجه این نکته می‌شویم که 55 درصد از کل گل‌های استقلال توسط شهباززاده و ابراهیمی زده شده است.

**کرار بدون سرو صدا نقره داغ شد/جریمه 10 درصدی هافبک پر حاشیه!

اعضای تیم استقلال این بار بدون سروصدا با کرار مواجه شدند و شنیده می شود وی حسابی نقره داغ شده است.

باشگاه استقلال این بار بازیکن عراقی خود را بدون جنجال جریمه کرد تا خیال اعضای تیم کاملا راحت شود.

گفتنی است جاسم کرار بازیکن عراقی استقلال که در بازی با سپاهان به دلیل اخراج از بازی باعث شد تا فشار سنگینی به استقلال وارد شود به کمیته انضباطی باشگاه احضار شد.

با وجودی که این چندمین بار بود کرار در این فصل چنین اخلاق هایی را از خود نشان داده بود اما باشگاه استقلال بدون سرو صدا این بازیکن را با 10 درصد کسر قرارداد جریمه کرد اما اجازه ندادند کسی متوجه این مسئله شود چرا که مسئولان استقلال نمی خواهند فشار روحی به این بازیکن و تیم وارد شود.

این اقدام در حالی صورت گرفت که استقلالی‌ها پس از جلسه با وی این بازیکن را به تمرینات فراخواندند و این بازیکن نیز در تمرینات حاضر شد تا مشخص شود که این هافبک این بار با مسوولان کنار آمده و بدون جنجال قصد دارد شرایط را تغییر دهد و بازیکن بی سرو صدایی باشد.

شایان ذکر است جالب است که این بازیکن در تمرینات حاضر شد ولی امیر قلعه نویی هیچ واکنشی به او نشان نداد.

این بازیکن از دید استقلالی‌ها کل تیم نیست و پس از برد استقلال قلعه نویی به این موضوع اشاره کرد که کرار کل استقلال نیست و وقتی که در ترکیب نباشد نیز استقلال می تواند برنده باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  ⁄    =  14