محمدی: بازی با سپاهان ۶ امتیازی است

درباره شرایط تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: تیم ما از ابتدا شرایط خوبی داشت اما برخی از بازیکنان در حال و هوای سال‌ گذشته و اینکه ذوب‌‌آهن ممکن است در پایان جدول قرار بگیرد، بودند. بازیکنان استرس داشتند که شاید ذوب‌آهن باز هم نتیجه نگیرد ولی خوشبختانه سعید آذری که مدیر لایقی است، یحیی گل‌محمدی را جذب کرد تا تیم خوبی برای مسابقات بسته شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تسنیم، درباره شرایط تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: تیم ما از ابتدا شرایط خوبی داشت اما برخی از بازیکنان در حال و هوای سال‌ گذشته و اینکه ذوب‌‌آهن ممکن است در پایان جدول قرار بگیرد، بودند. بازیکنان استرس داشتند که شاید ذوب‌آهن باز هم نتیجه نگیرد ولی خوشبختانه سعید آذری که مدیر لایقی است، یحیی گل‌محمدی را جذب کرد تا تیم خوبی برای مسابقات بسته شود.

وی افزود: در نیم فصل دوم هم بازیکنان خوبی مثل کاوه رضایی جذب شد که در 3 بازی اخیز 2 گل و یک پاس گل داده است که برای خودش رکورد محسوب می‌شود. در مجموع تیم خوبی داریم و امیدوار هستیم تا با ادامه روندی که در پیش گرفته‌ایم، در پایان فصل سهمیه آسیا را کسب کنیم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد دیدار روز جمعه ذوب‌‌آهن مقابل سپاهان خاطرنشان کرد: پیش از این دربی گیلان را تجربه کرده بودم و می دانم که دربی‌ها به مراتب سخت‌تر از بازی‌های معمولی است. بازی با سپاهان برای ما 6 امتیازی است تا بتوانیم خودمان را به بالای جدول برسانیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

15  −  8  =