توافق برد – برد برای علی بابا و لَندینگ کلاب

بر اساس این توافق، یک کسب و کار کوچک آمریکایی می توانند در کمتر از 5 دقیقه، درخواست تجهیزات کرده و خط اعتباری 5 هزار تا 300 هزار دلاری داشته باشد و از آن برای خرید از Alibaba.com استفاده کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از شاپرک غول تجارت الکترونیکی علی بابا، صنعت بانکداری را تحریم کرده و در یک قرارداد استثنایی منحصر به فرد با ایالات متحده، وام های P2P را از طریق شرکت لندینگ کلاب (Lending Club)، برای پیشرفت در امور مالی کسب و کارهای ایالات متحده ارائه می کند و به دنبال خرید تجهیزات از تولیدکنندگان چینی است.

بر اساس این توافق، یک کسب و کار کوچک آمریکایی می توانند در کمتر از 5 دقیقه، درخواست تجهیزات کرده و خط اعتباری 5 هزار تا 300 هزار دلاری داشته باشد و از آن برای خرید از Alibaba.com استفاده کند.

پلت فرم P2P لندینگ کلاب، با وام گیرندگان کسب و کارهای کوچک توافق خوبی دارد و نرخ بهتری نسبت به وام های بانکی ارائه می کند و در ازای آن درصد کوچکی از کارمزد تراکنش های کارت های اعتباری را کسب می کند؛ همچنین این فرایند برای خریداران به نسبت خطوط اعتباری بانکی معمولی سریع تر، ساده تر و بهتر است.

مایکل لی، مدیر توسعه کسب و کار و بازاریابی جهانی در علی بابا می گوید: «ماموریت ما ساده تر کردن کسب وکار در هر جای جهان است. ما می خواهیم امور مالی تا حد ممکن کارآمد شود و برای میلیون ها خرید کننده امریکایی که کسب و کار خود را از طریق علی بابا پیش می برند این امکان به وجود بیاید که به خاطر آوردن محصولات مالی ساده، شفاف و کم هزینه لندینگ کلاب و ارائه آن به خریداران امریکایی خود راضی هستیم. »

در هفت سال گذشته از زمانی که لندینگ کلاب شروع به کار کرد، بیش از 6 میلیارد دلار وام از طریق پلت فرم خود به 400 هزار کسب و کار آمریکایی داده است.

عرضه اولیه سهام علی بابا در ماه دسامبر و پس از توافق با لندینگ کلاب موفقیت آمیز بود؛ به همین جهت ماه گذشته علی بابا با گوگل نیز مذاکراتی را آغاز کرد که در نتیجه آن به شرکای تجاری گوگل وام هایی اعطا کند.

منبع : http://finextra.com/news/fullstory.aspx?newsitemid=26960&topic=payments

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  6  =  30