سامسونگ S6 را با ساختار ساده تر عرضه می کند

سامسونگ یک نسخه ساده تر از S6 (مشابه به S5) را علاوه بر نسخه دارای صفحه نمایش منحنی ارائه می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،اگر شما قصد استفاده از گوشی هوشمند گلکسی S6 سامسونگ با صفحه نمایش منحنی داشته باشید، این برای شما مقرون به صرفه است.
یکی از منابع ناشناس از شرکای موبایل سامسونگ در اروپا به خبرگزاری Ars Technica گفته است که سامسونگ در نظر دارد گوشی 64 گیگابایتی صفحه منحنی گلکسی S6 را به قیمت 1076 دلار و بالاترین مدل آن که 128 گیگابایتی است را به قیمت 1189 دلار عرضه کند. این گوشی در مقایسه با آیفون 6 پلاس فقط 56 دلار گران تر است.

هم چنین این منبع خبری گفته است در حالی که انتظار می رود سامسونگ در هفته آینده گلکسی s6 را در کنگره جهانی Mobile World رونمایی کند، اما احتمال دارد  در حال رویارویی با مشکلات عملکردی صفحه نمایش منحنی باشد.

با توجه به گزارش این منبع خبری، سامسونگ یک نسخه ساده تر از S6 (مشابه به S5) را علاوه بر نسخه دارای صفحه نمایش منحنی ارائه می کند. قیمت نسخه های دارای صفحه نمایش تخت گلکسی s6 با حافظه های 32، 64 و 128 گیگابایتی به ترتیب عبارتند از: 849 دلار، 963 دلار و 1076 دلار. این اعداد از قیمت عرضه گوشی های گلکسی s5 بسیار بالاتر هستند.
هم چنین در این گزارش آمده است که مشکلات ناشی از صفحه نمایش منحنی موجود در S6 باعث محدودیت سهام های پشتیبان این گوشی شده است. این مسئله باعث شده بازاریابی سامسونگ به نسخه های دارای صفحه نمایش منحنی اختصاص یابد؛ در حالی که فقط یک سوم از گوشی هایی که عرضه می شوند از این مدل هستند.
سامسونگ هنوز شانس خود را از دست نداده است زیرا ممکن است قبل از این که بازار را تسخیر کند فرصت برطرف کردن مشکلات کوچک صفحه نمایش را به دست آورد. بنابراین قیمت های بالا لزوما نشان دهنده مسیر مستقیم به سوی موفقیت نمی باشد.
منبع : http://www.pymnts.com//

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×  1  =